Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sorki to mój synek wyslal ten interesujacy temat "ddd"! a teraz powaznie w mojej proximie 7441 podczas jazdy po asfalcie zwlaszcza samym ciagnikiem bardzo buczy i drży kabina zglaszalem to jeszcze na gwarancji ale powiedzieli mi ze wszystkie tak maja i to sie unormuje! cisnienie w oponach mam 1,5 bo w nowym jak go kupilem to bylo 3,5! doradzcie co to moze byc

Opublikowano

w całym zakresie obrotów to wystepuje czy tylko na pewnych obr? Czytałem o tej przypadłości w starszych wersjach serii 332-7340/41 a było to spowodowane prawdopobnie złym spasowaniem koła zamachowego silnika, może dlatego wmontowali w nowej proxy sprzęgło elastyczne?

 

Najgorsze jest juz nie to że wadliwy egzeplarz wystąpił bo i w jd się zdarza,ale podejscie zetora i zbywanie klijenta, artykół dotyczył tego że w żaden sposób chłopi nie mogli wyegzekwować naprawy, tzn uznania wady, temat ten przewijał się kilak razy w poradniku roliczym, dotyczyło również wadliwej skrzyni w forterce i te artykóły bardzo zraziły mnie do zetora

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem bedzie za duze cisnienie w oponach ja tak samo mialem w Pronarze

 

Szczególnie gdy jest za duze cisnienie w kolach przednich ;)

 

 

//Kolego nie piszemy post postem tylko używamy narzędzia edycja!!!!

Edytowane przez Balzak
Ortografia+ łączenie postów
Opublikowano

Ja mam 7441 i u mnie nic nie drży w środku. W sumie nie jeździłem samym traktorem jeszcze bo caly czas mam ładowacz czołowy założony. Ale myślę że tak nie powinno się dziać.

Opublikowano
Ja mam 7441 i u mnie nic nie drży w środku. W sumie nie jeździłem samym traktorem jeszcze bo caly czas mam ładowacz czołowy założony. Ale myślę że tak nie powinno się dziać.

to ja juz nie wiem co by moglo byc! moja od nowosci juz 4 lata tak ma,podczas pracy w polu jest wszystko ok ale na twardej drodze koszmar jak ciagne jakis ladunek to jeszcze ale jak na pusto to... moze poduszki kabiny? a jakie masz cisnienie w oponach?

Opublikowano

Ja myślę, że 1,2 atmosfery to jest optymalnie. Mi moim zetorkiem jeździ się dobrze - przynajmniej 7441, bo mam jeszcze 12441 to ten skacze, że trzeba się dobrze fotela trzymać.

Opublikowano
W Top agrar, sugerowano kiedyś, że może to być wina opon. U mnie jest podobnie.

a jakie masz przy swoim opony barum? bo ja mam mitas! jutro poprubuje z tym cisnieniem bo w niedziele nie pasuje po wsi robic rundy

Opublikowano

Prawdopodobnie masz opony do kitu (mają bicie)-i nic nie zrobisz dopóki ich nie wymienisz-zaraz pewnie paru ludzi zaoponuje że to niemożliwe aby opony miały bicie-zaręczam-możliwe.

Opublikowano

bice łatwo sprawdzić podliwarować ciągnik na twardej powerzchni i pokręcać kołem obserwować co się dzieje, może poprostu przy montarzu nie "odbiła" do krawędzi felgi opona miałem kiedyś taki przypadek w samochodzie, niestety gdy się zorientowałem opna przyjeździła się w jednym miejscu bardziej ale z czasem się unormowało, właśnie podliwoarować i sprawdzić czy koło równo się kręci i czy promień nie rośniei maleje lub na boki ucieka jak tak to zdjąć opone lub odbić od felgi i inaczej założyć

Opublikowano

Ja myślę że to nie wina opon. Jeżeli jest to drżenie i jest ono przy każdych obrotach silnika to defektu trzeba szukać gdzie indziej. Gdyby koła były nierówno to ciągnikiem powinno bujać a nie drżeć w środku. Trzeba by sprawdzić osadzenie kabiny, a może to jeszcze coś innego.

Opublikowano
Ja myślę że to nie wina opon. Jeżeli jest to drżenie i jest ono przy każdych obrotach silnika to defektu trzeba szukać gdzie indziej. Gdyby koła były nierówno to ciągnikiem powinno bujać a nie drżeć w środku. Trzeba by sprawdzić osadzenie kabiny, a może to jeszcze coś innego.

 

Mój znajomy miał podobny problem w J-D też mu drży ale tylko jak jeździ po asfalcie i utwardzonych drogach ,w polu wszystko cichnie .

Problem zgłaszał do serwisu ,zabrali go na serwis wszystko sprawdzili ,wezwali nawet eksperta z Poznania i z Niemiec .Mądre głowy stwierdzły

że to wina opon (Conntinetal -czeskie) .Tylko że najgorsze jest to że serwis umył ręce i zwalił winę na te czeskie opony za które serwis J-D

nie odpowiada i musi się reklamować w u przedstawiciela Conntinental na Polske .Ci oczywiści zero reakcji .Suma sumarum kolega się

przyzwyczaił do tych drgań i nie zwraca na nie uwagi .

Opublikowano

w okolicy rolnik miał w jd 5 lat temu również problem z oponami tylko że w tym przypadku popękały starsznie i rozwarstwiały się i również serwis umył ręce i wysłał do producenta opon, a tam jak to bywa zero odpowiedzi, nie pamietam dokłądnie było o tym w poradniku rolniczym, ale chyba było to opony continental albo pirelli

Opublikowano
w okolicy rolnik miał w jd 5 lat temu również problem z oponami tylko że w tym przypadku popękały starsznie i rozwarstwiały się i również serwis umył ręce i wysłał do producenta opon, a tam jak to bywa zero odpowiedzi, nie pamietam dokłądnie było o tym w poradniku rolniczym, ale chyba było to opony continental albo pirelli

 

No właśnie a najgorsze jest to że w takim toku myślenia można walczyć z gwarancją z kilkoma dostawcami podzespołów a nie z firmą

która wyprodukowała traktor .Z tego co mi mówił to sprzedawca nie proponował mu konkretnej marki opon tylko jaki rozmiar sobie życzy.

Opublikowano

w samochodach polecajaprzypalić troche gume jak są drgania i buczenie, może tego spróbować zaczepić za dolny zaczep na równej powierzchni jakimś betonie i przypalić lekko oponki, albo przełożyć prawa na lewą

Opublikowano
w samochodach polecajaprzypalić troche gume jak są drgania i buczenie, może tego spróbować zaczepić za dolny zaczep na równej powierzchni jakimś betonie i przypalić lekko oponki, albo przełożyć prawa na lewą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v