Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak fortepian? u mnie patrze na te przewody paliwowe to juz troche pekaja nie wiem czy przez ten mroz bo proxa ma dopiero 3 miesiace

Przyjęło się mówić na forterrę fortepian :D U nas też widziałem jeden ,,podejrzanie wyglądający"

Opublikowano (edytowane)

Ja swoją mam 2 lata i dzisiaj zapaliła od razu bez krecenia dwa razy swiece podgrzałem.temp gdzie ok -18 w nocy a jak paliłem to z -15 tylko paliwo słabe i mi zaczoł filterek stawac parafina sie oddzieliła w paliwie ale miałem 10l ciepłego podgrzanego paliwa i jak dolałem to sie wymieszało i poszło a co do palenia nie narzekam az na Zetora to za dobrze hehe

Edytowane przez Cris7
Opublikowano

U mnie odpaliła odrazu poźniej chwile pochodziła i zgasła okazało się że paliwo zamarzło podgrzałem nagrzewnica przedody i poźniej odpaliła i już bez problemu ale wlałem troche tego uzdatniaczna do paliwa co by bogatsze było paliwo niestety jeszcze letnie..

Opublikowano (edytowane)

Palicie ciagniki na letnim paliwie i się dziwicie że Wam nie pali, albo zapalił i zgasł, a u sasiada stary Zetor pali czy c360...
A co do filterka wstępnego to montowac tylko siatkowy. Nigdy papierowy (materialowy) tak jak ten z linku powyżej. I kosztuje on aż 21 zeta? W motoryzacyjnym za 7 złoty takie sprzedają :D

Edytowane przez ZYLA
Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano

robiłem pierwszy przegląd dokładnie rok temu koszt 1480 zł razem z dojazdem, nie ma przeglądów darmowych chyba że podczas negocjacji ceny zostało coś takiego ustalone i masz przegląd darmowy ale nie wydaje się mi raczej coś do ciągnika dokładają typu radio, koguta a o przeglądach nikt nie pamięta

Opublikowano

Jak u was działa reduktor zima.Ja w swojej powerce mam w mroźne dni problem żeby przeskoczyć z terenowych na szosowe , a latem było ok. czy ten typ tak ma dodam ze mam tylko 80 mtg i rzadko ozywałem reduktor

Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano

Ja mam od nowości 3 pary wyjść i na wszystkich mi się blokuje, tak przynajmniej mi się teraz wydaje. Na pewno jest po jednej blokadzie na dodatkowych sekcjach.

Strasznie drogo płacicie za przeglądy. Mnie 3 przegląd gdzie były wymieniane wszystkie oleje( silnik, skrzynia, przedni most, zwolnice) wszystkie filtry kosztował 2500 zł brutto. Zetor proxima power 110

 

 

Opublikowano

Tomacha001 tak wyliczyli a na 2 doszło dokręcanie kół i regulacja zaworów i to 300zł pewnie kosztuje :D

 A mam takie pytanko do was jeszcze jak zapalicie wszystkie światła to też wam sie zapala kontrolka od ładowania?

Opublikowano

U mnie tez po zapaleniu wszystkich światełek zapala sie pomarańczowa lampka ładowania przy najniższych obrotach silnika po przygazowaniu gaśnie .Tez mnie na początku to zadziwiło ale tak po prostu jest  jak sieci na pomarańczowo to sygnalizuje ze prad ładowania jest za maly podglądnij sobie na wyświetlaczu ładowanie jak spada po włączeniu lamp , i po niżej jakiejś granicy zapala sie lampka .ale wiadomo ze caly czas nie stoisz i podczas jazdy zmieniasz obroty i jest ok . Byc  morze alternator mógłby byc troszkę mocniejszy . Jeżeli to ci przeszkadza wymień z tylu halogeny na led i będzie po  kłopocie

Ponawiam poprzednie pytanie czy reduktor zima tez u was ciężko chodzi ?

Opublikowano

Ja mam Proximę 100 i reduktor tak samo działa w zimie i w lecie trzeba troszkę siły użyć, natomiast kontrolka się zapala jak odpalę ciągnik i zaraz włączę wszystkie światła ale jest to pewnie przez 5 sekund zaraz potem gaśnie jest to raczej typowe przy małych obrotach alternatora 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v