Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To zalezy w którym miejscu ,jeśli gdzieś z boku to stres niewielki spawać można na zimno czy nawet łatę zamontowac ,jest sporo chemii elastycznej ,dobrze by bylo ustalić co spowodowało pęknięcie to możne wiele powiedzieć o silniku .

Opublikowano

w sw 400 blok pekal za pompą wtr.najczesciej gdy ktoś wody nie spuścił ja miałem tak u siebie ktoś zrobił łate ze szpilka która przechodziła na drugą stronę pomiedzy 3a4 cyl.tam była podkładka i nakrętka. trzymało to do końca

Opublikowano

Gościu zapomniał spuścic wpdę na zimę i rozsadziało za pompą wtryskową. Mówiłze spawał a na drugi dzień po spawaniu pękło niżej w drygim miejscu :)
A polecacie jakiś klej do bloków dobry

Opublikowano

u mnie blok pęknięty jest przy kolektorze ssącym nie wiadomo od czego nagle zaczęło się robić masło zamiast oleju ... wyczyszczone i zaklejone poxipolem czy czymś takim w trakcie pierwszego sezonu po naprawie nic się nie stało. zobaczymy co będzie dalej ;p

Opublikowano

jeżeli chodzi o klejenie bloku jak miałem bizona i też miał pęknięty blok za pompą to kleiliśmy różnymi wynalazkami w końcu zakleiliśmy klejem poliuretanowym podobnym jak sie wkleja szyby w samochodach i chodziło do końca jego dni w moim gospodarstwie i u nowego właściciela tez pewnie chodzi

Opublikowano

u mnie pekniety za pompa wytryskowa, kiedys wozilem go na spawanie, wytrzymalo 1 sezon, potem przy remoncie silnika zakleilem jakims mocnym silokonem, tez wytrzymalo chyba 1 sezon, teraz kosi tylko fasole i po prostu dolewam wody :v

Opublikowano

Ja robiłem tak, nawiercałem otwór, gwintowałem na 8mkę bodajże i wkręcałem mosiężną złotą srubkę. Następnie łeb ścinałem na równo z blokiem, nawiercałem kolejną tak, aby minimum 1/3 otworu łapało poprzednią śrubę. I tak dalej i tak dalej, na koniec rozrobiłem dwuskładnikowy klej Soudala z dodatkiem włokien budowlanych, ładnie posmarowałem i sprawuje się bez zarzutu :)

Opublikowano

Witam pisałem tu wczesniej o remoncie owego SW400 i po zgłebieniu tematu zdecydowałem sie na "profesjonalny remont czesciowy" czyli tego co byłó zurzyte i 5400zł poszło..... a teraz mam pytanie czy w tej chłodnicy oleju krazy filtrowany olej czy nie filtrowany? bo i tak bede ja mył i tak zeby stray olej nie szedł tylko jak idzie niefiltrowany to trzeba sie bardzo do tego mycia przyłorzyc bo stary olej był z duza iloscia opiłków z panewek <_< czym i jak najpepiej to wymyc wypłykac??? :blink: zeby robota nie poszła na marne...

Opublikowano

Witam

Mam problem z silnikiem. Do oleju dostaje się paliwo po czym gdy się zrobi ponad normę jego nadmiar uchodzi spustem od dna w dodatku kombajn od czasu do czasu strasznie kopci białym dymem w zeszłym sezonie nic takiego się nie działo prosiłbym o szybką odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi przyczyną okazał się wtrysk

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v