Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam zetora proxime 85 z 2009roku od jakiegos czasu mam problem kiedys spokojnie ruszałem z 4 teraz zeby ruszyc z 4 musze dawac sporo gazu bo zgasnie jak zgasnie nie moge jej odpalic musze krecic i kreci po chwili odpala drugi problem mam z hydraulika podnosnik i tur działa ok ale jak chce np podniesc klape od prasy wywrocic przyczepe zlozyc kosiarke zeby uzyc dzwigni od hydruliki musze dawac gazu ciagnik jakby sie dusił mial zgasnac zaraz a jak nie dodam gazu to zgasnie i znowu nie moge go odpalic za pierwszym razem mam do wymiany swiece w nim to wiem napewno wymienilem filr paliwa i powietrza nic sie nie zmieniło nie wiem gdzie mam szukac problemu jest to dosc uciążliwy problem ciagnik ma prawie 3 tys mth nie ma zadnych wyciekow reczna pompka przy pompie działa ok pompuje paliwo nie wiem o co chodzi pomocy

Opublikowano

To że jest słaby to układ paliwowy.

Ale nadmierne obciążenie hydrauliki zewnętrznej to osobna sprawa. Fakt, że objawia się duszeniem silnika, ale skoro używanie hydrauliki TUZ tego nie powoduje to znaczy, że coś nie tak.

Wywracanie przyczepy nie jest dla hydrauliki najmniejszym problemem, nawet zajechana pompa to potrafi.

Proponował bym sprawdzenie szybkozłączy.

Jaki typ gniazd jest na ciągniku?

W każdej parze szybkozłączy jest problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v