Skocz do zawartości

Jaki stół do rzepaku do hederu JD 816


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym kupić stół do rzepaku do hederu JD 816, 4,80 szerokości, chodzi to przy kombajnie JD 1550 CWS. Jako że dopiero pierwszy rok bede kosił rzepak chciałbym się poradzić jaki stół kupić najlepiej, jaki napęd kos jest najlepszy, jakieś własne rady, podpowiedzi itp. Z góry dzięki.

Opublikowano

ja mam stół z WĄGROWCA chyba lepszego producenta nie znajdziesz w polsce do najtańszych nie należy ale zadowolenie 100 procentowe mam go już 5 lat i ani grama pęknięcia kosy boczne napędzane mechanicznie wysoki próg zapobiega stratom naprawde polecam 604328311 to numer do ich dilera

Opublikowano

napęd od kos działa bez problemu przeniesienie napędu zrobione jest na takich przegubach metalowo gumowych które wymieniałem na tamten sezon za komplet zapłaciłem w wągrowcu 120zł z przesyłką oczywiście za komplet na dwie kosy boczne ceny za niego nie pamiętam ale ponad 10000zł dałem i to chyba grubo ale nie narzekam przez 5 lat spawarki nie widział heder też nie pęka od niego ja polecam nie wiem jakie zdanie mają inni

Opublikowano

To nie jest żle jak 5 lat chodzi i jest wszystko ok, ale czy nie lepszy by był napęd hydrauliczny, we wrześni robią stoły i zabierają heder i do niego dorabiają. Czy ten stół z wągrowca wytrzyma 100 ha rzepaku rocznie? Różnica w cenie między wągrowcem a wrześnią jest 3 tyś.

Opublikowano

pewnie wytrzyma tylko ty będziesz musiał wymieniać elementy eksploatacyjne pewnie co 2 lata a nie co 5 jak ja:) w mojej okolicy nikt nie ma napędu hydraulicznego to ci nie powiem jeżeli o wrześnie chodzi to już bym wolał chyba ROLMAKO niż KOWALSKIEGO bo mają większy staż w produkcji takich urządzeń 

Opublikowano

Witam, mam janka 2058 z hederem 818, czy możecie mi powiedzieć czy warto kupić stół oryginał z napędem ZURN czyli montowanym w jankach za 14 tys,( z tym, że stół ten jest coś kombinowany, wygląda jakby z mniejszego stołu ktoś zrobił szerszy) czy szukać kogoś kto mi zrobi stół i czy możecie mi polecić jakiegoś producenta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v