Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem. Po wymianie oleju (fuscha Agrifarm) i filtrów hydrauliki(oryginalnych) i po odpaleniu ciągnika podnośnik sam podnosi się na maksa i nie chce opadać. Po zgaszeniu i naciśnięciu przycisku opadania podnośnik opada normalnie.

Opublikowano

To nie premium. Jak przestawiłem szybkość opadania na maksa to opada ale nie do końca. Za to jak podnoszę na maks to słyszę że pompa aż wyje. Jak ograniczę wysokość podnoszenia to nie wyje a podnosi na maks za to nie opada na sam dół, dopiero jak zgaszę to na włączonym zapłonie po naciśnięciu przycisku na dół opada na sam dół.

Czyżby po zmianie oleju potrzebna była kalibracja podnośnika?

Opublikowano

Umkneło mi to. Wujek miał podobny problem w NH to ustawiali mu na nowo podnośnik za pomocą kombibnacji przycisków i teraz dobrze działa. Tylko że u niego zaczeło to się dziać po tym jak pług uderzył w wielki kamień

Opublikowano

Nie bądź śmieszny. Gdy odpalił ciągnik pompa odpowietrzyła mu filtry i wszystko inne. Możliwe, że problem z podnośnikiem zbiegł się przypadkiem ze zmiana oleju. Przydało by się podłączyć komputer i sprawdzić czy jakichś błędów nie ma. Ewentualnie skalibrować podnośnik jeśli takie coś w ogóle się robi w tym modelu.

Opublikowano

a wiesz ze pod spodem pod ciagnikiem tak blizej tylnego podnosnika jest taki filterek pod imbusem ktorego sie czysci ?? moze tam cos sie zapchalo

Opublikowano

Filtr ssawny też był czyszczony. Po podłączeniu komputera okazało się że nie odczytuje wysokości podnośnika. Prawdopodobnie uszkodzony czujnik. Zobaczymy co będzie pow wymianie.

Dziwny zbieg okoliczności.

Opublikowano (edytowane)

po prostu zapowietrzony podnośnik ustaw na opuszczanie i wejdź na tuz jak będzie opuszczać to znaczy że tylko zapowietrzony ;) może pomogłem. nie zawsze się odpowietrzy sam.. 

Edytowane przez MrCzesio123
Opublikowano

Czujnik był w porządku. Okazało się że w zaworze ciśnieniowym który odcina olej po podniesieniu na maks siedział kawałek "plastiku" najprawdopodobniej z tarczy hamulcowej.

Opublikowano

Są dwa takie same zawory. Oba w Górnej części podnośnika, a właściwie w jego najwyżej położonej części, przy głównym przewodzie z pompy. Jeden wkręcony jest od tyłu w obudowę, a drugi od przodu, na przeciwko pierwszego. Oba odkręca się kluczem, z tego co pamiętam 15 lub 17 po zluzowaniu kontry 30.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v