Skocz do zawartości
szopen

Podnośnik nie opada w 6630

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szopen    28

Witam.

Mam taki problem. Po wymianie oleju (fuscha Agrifarm) i filtrów hydrauliki(oryginalnych) i po odpaleniu ciągnika podnośnik sam podnosi się na maksa i nie chce opadać. Po zgaszeniu i naciśnięciu przycisku opadania podnośnik opada normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MocnyJohn    0

masz 6630 premium ? jeśli tak ti sprawdź na jaką szybkość masz ustawione opadanie ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

To nie premium. Jak przestawiłem szybkość opadania na maksa to opada ale nie do końca. Za to jak podnoszę na maks to słyszę że pompa aż wyje. Jak ograniczę wysokość podnoszenia to nie wyje a podnosi na maks za to nie opada na sam dół, dopiero jak zgaszę to na włączonym zapłonie po naciśnięciu przycisku na dół opada na sam dół.

Czyżby po zmianie oleju potrzebna była kalibracja podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomrolnik    111

może jakiś lipny olej dostałeś. to raczej nie możliwe żeby po każdej wymianie kalibrowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Oryginał w beczce od dobrej hurtowni. Klasowo to samo co Hygard zgodny z norma JD J20C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Czytaj ze zrozumieniem. Problemy się zaczęły po wymianie oleju i filtrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    25

Umkneło mi to. Wujek miał podobny problem w NH to ustawiali mu na nowo podnośnik za pomocą kombibnacji przycisków i teraz dobrze działa. Tylko że u niego zaczeło to się dziać po tym jak pług uderzył w wielki kamień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

moim zdaniem układ hydrauliczny jest zapowietrzony
czy przy wymianie nalales olej do filtra ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Nie bądź śmieszny. Gdy odpalił ciągnik pompa odpowietrzyła mu filtry i wszystko inne. Możliwe, że problem z podnośnikiem zbiegł się przypadkiem ze zmiana oleju. Przydało by się podłączyć komputer i sprawdzić czy jakichś błędów nie ma. Ewentualnie skalibrować podnośnik jeśli takie coś w ogóle się robi w tym modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

a wiesz ze pod spodem pod ciagnikiem tak blizej tylnego podnosnika jest taki filterek pod imbusem ktorego sie czysci ?? moze tam cos sie zapchalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Filtr ssawny też był czyszczony. Po podłączeniu komputera okazało się że nie odczytuje wysokości podnośnika. Prawdopodobnie uszkodzony czujnik. Zobaczymy co będzie pow wymianie.

Dziwny zbieg okoliczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego pod spodem ciągnika masz taką kostkę która jest osłonięta zaczepem możliwe że tam tkwi problem. U mnie było właśnie to :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2
Napisano (edytowany)

po prostu zapowietrzony podnośnik ustaw na opuszczanie i wejdź na tuz jak będzie opuszczać to znaczy że tylko zapowietrzony ;) może pomogłem. nie zawsze się odpowietrzy sam.. 

Edytowano przez MrCzesio123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Czujnik był w porządku. Okazało się że w zaworze ciśnieniowym który odcina olej po podniesieniu na maks siedział kawałek "plastiku" najprawdopodobniej z tarczy hamulcowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Są dwa takie same zawory. Oba w Górnej części podnośnika, a właściwie w jego najwyżej położonej części, przy głównym przewodzie z pompy. Jeden wkręcony jest od tyłu w obudowę, a drugi od przodu, na przeciwko pierwszego. Oba odkręca się kluczem, z tego co pamiętam 15 lub 17 po zluzowaniu kontry 30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×