Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wasze rady 5 groszy nie warte..

 

Żeby dostać się do zegarów, musisz ściągnąć kierownicę, rozkręć ich obudowę od tyłu (8 wkrętów), wtedy zejdzie Ci przód razem z zegarami, one są przykręcone  na 12 wkrętów do przedniej części obudowy. Szyba zostaje razem z przednim panelem (jest najprawdopodobniej przyklejona do niego)

PY003751_______UN08FEB07.gif

LX048898_______UN31JAN06.gif

Opublikowano

I tutaj zaczyna się problem. Licznik występuje jako jeden element. I jeśli szybka jest przyklejona i pęknie przy odklejaniu to trzeba będzie kupić nowy licznik lub jeździć z pęknięta. Prawdopodobnie jest to coś ala pleksa. Ale gięty kształt znacznie utrudni dorobienie nowej jak by co.

Nie wiem czy licznik nie rozbierze się wzdłuż załamania w połowie jego grubości. Nie umiem tego wytłumaczyć ani nie jestem pewien na podstawie tego rysunku. Załamanie przebiega w połowie wysokości uchwytu pod którym pokazany jest wkręt z cyfrą 2. Górna część zejdzie z szybą a dół zostanie z całym licznikiem.

Wyjmując licznik odłącz akumulator, aby nie było błędów. Grzebiąc w środku uważaj bo to delikatne. Dobrze jest też umyć dokładnie ręce, aby odcisków w środku nie narobić. Do czyszczenia używaj miękkich szmatek.

Jeśli nie masz dobrych zdolności manualnych lub nie jesteś ich pewny, poszukaj gości co cofają liczniki gdzieś w okolicy. Zrobią ci to za parę dych.

Opublikowano

Wydawało mi się oże mówisz o nokię 6630:p

Musisz odkręcić wszystkie śrubki od górnej pokrywy plastiku potem wyjmij licznik i rozkręć tak żeby szybka odeszła i masz dostęp do wnętrza.

Poszukaj jakiegoś miękkiego materiału coś w stylu dla fotografów czy do optyki bo bie rysują ani też nie mazi czy śmieci nie zostawiają po sobie bo wiadomo stawiasz na estetykę i czystość wnętrza bo byle paproć razi.

Opublikowano

No to już musisz nad tym pomyśleć jak to zrobić dalej,bo ja nie mam tego modelu, a napisałem co mozna byłoby zrobić na podstawie zdjęcia, jak co to zobacz na elektroda.pl bo tutaj to z rolnictwem jest powiązany portal.

No chyba że ktoś tutaj będzie wiedział jak to rozwiązać.

Pozdrawiam

Opublikowano

kris14 twoja rada nie jest warta 5 groszy . po co mu  wyciągnąć cały licznik jeśli szybka jest sklejona z zegarami ? jeśli bedzie próbował rozkleić i pęknie to albo bedzie tak jeździł albo uda sie do serwisu po nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v