Skocz do zawartości
wojtek15

jak wyczyscic wyswietlacz 6630

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Wasze rady 5 groszy nie warte..

 

Żeby dostać się do zegarów, musisz ściągnąć kierownicę, rozkręć ich obudowę od tyłu (8 wkrętów), wtedy zejdzie Ci przód razem z zegarami, one są przykręcone  na 12 wkrętów do przedniej części obudowy. Szyba zostaje razem z przednim panelem (jest najprawdopodobniej przyklejona do niego)

PY003751_______UN08FEB07.gif

LX048898_______UN31JAN06.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

I tutaj zaczyna się problem. Licznik występuje jako jeden element. I jeśli szybka jest przyklejona i pęknie przy odklejaniu to trzeba będzie kupić nowy licznik lub jeździć z pęknięta. Prawdopodobnie jest to coś ala pleksa. Ale gięty kształt znacznie utrudni dorobienie nowej jak by co.

Nie wiem czy licznik nie rozbierze się wzdłuż załamania w połowie jego grubości. Nie umiem tego wytłumaczyć ani nie jestem pewien na podstawie tego rysunku. Załamanie przebiega w połowie wysokości uchwytu pod którym pokazany jest wkręt z cyfrą 2. Górna część zejdzie z szybą a dół zostanie z całym licznikiem.

Wyjmując licznik odłącz akumulator, aby nie było błędów. Grzebiąc w środku uważaj bo to delikatne. Dobrze jest też umyć dokładnie ręce, aby odcisków w środku nie narobić. Do czyszczenia używaj miękkich szmatek.

Jeśli nie masz dobrych zdolności manualnych lub nie jesteś ich pewny, poszukaj gości co cofają liczniki gdzieś w okolicy. Zrobią ci to za parę dych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się oże mówisz o nokię 6630:p

Musisz odkręcić wszystkie śrubki od górnej pokrywy plastiku potem wyjmij licznik i rozkręć tak żeby szybka odeszła i masz dostęp do wnętrza.

Poszukaj jakiegoś miękkiego materiału coś w stylu dla fotografów czy do optyki bo bie rysują ani też nie mazi czy śmieci nie zostawiają po sobie bo wiadomo stawiasz na estetykę i czystość wnętrza bo byle paproć razi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to już musisz nad tym pomyśleć jak to zrobić dalej,bo ja nie mam tego modelu, a napisałem co mozna byłoby zrobić na podstawie zdjęcia, jak co to zobacz na elektroda.pl bo tutaj to z rolnictwem jest powiązany portal.

No chyba że ktoś tutaj będzie wiedział jak to rozwiązać.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

kris14 twoja rada nie jest warta 5 groszy . po co mu  wyciągnąć cały licznik jeśli szybka jest sklejona z zegarami ? jeśli bedzie próbował rozkleić i pęknie to albo bedzie tak jeździł albo uda sie do serwisu po nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jeżeli dostał się tam brud to chyba już to nie jest sklejone, nieprawdaż? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

samo się rozkleiło ? nie sądzę , jedynie jakieś drobne rozszczelnienie przez które naleciało kurzu.  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam przymierzam się do malowania błotników w Zetorze 5340 i o to moje pytanie czy ktos juz zdejmował te błotniki w podobnym zetorze czy trzeba tapicerkę ściągać by wyjąć błotnik  po prostu czy jest ona przytwierdzona do niego jeżeli ktoś już wyciągał błotniki to niech się odpowie jak to wygląda
    • Przez KierowcaJCB
      Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat skrzyni Autopower w jd 6920  , ile wytrzymują , czy często się psują oraz czy drogie są koszty naprawy.
×