Skocz do zawartości

renault 10314 zapowietrza sie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. wczoraj sialem wszystko było elegancko do czasu aż nagle mi traktor zgasl:/ jakby brakło paliwa. potem po odpowietrzeniu go zapalił niby i ujechałem 20m i to samo. a jest pol baku ropy. Po ponownej probie zapalił i popracowałem 15 minut i to samo. wymieniłem 2 węzę od filtra do pompki zasilającej bo byly trochę podejrzane. nowe podkladki itp. paliwo dochodzi i wgl a traktor gasnie ciagle. na zaciag go potem zapalilem parkotal sb z 15 minut pomyslalem chodzi juz. dojechalem na pole i to samo. filtry byly wymieniane 2 miesiace temu :P co jest przyczyna takiego zjawiska ?? mysle wyjac odstojnik pod kabina i wyczyscic i wyjac pompke i rozebrac ale czy to pomoze ?? robota w polu a ja w czarnej d*pie :/

Opublikowano

Kolego ja ci opowiem to na przykładzie jaguara 690 było tak samo jak ty mówisz gaśnie robiliśmy to samo co ty przewody wymienialiśmy itp itd nie wiem czy tam tam a dokładnie na tych przewodach masz taką mała ampułkę w naszym przypadku tak BYŁA ona służy do wykrywania zapowietrzania się układu paliwowego no i pojawiały się w środku bąbelki czyli się zapowietrza.No i co zrobiliśmy tak ze wywaliliśmy tą ampułkę i złączyliśmy przewody bezpośrednio i co się okazało że machina działa.

Nie wiem jak jest u ciebie ale warto spróbować.Gówno które powinno pomoc zaszkodziło ... 

Powodzenia w naprawie.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

nie wiem jak w tej renówce jest ale jak masz szlaufik od paliwa do pompy może być zapchany ja tak miałem to się okazało że w ten szlaufik duża mucha wpadła z zbiornika paliwa widocznie wyciągnęło ją ;d przepatrz wszystko może być coś zapchane bo czasem z zbiornika jakieś syfy wypadają i zapychają 

Edytowane przez MrCzesio123
Opublikowano

Sprawa rozwiązana :P wszystkie przewody przedmuchane niektóre wymienione wyczyszczony odstojnik nowy filtr i pompka paliwa bo stara byla zasyfiona i traktor narazie gada :D

Opublikowano

ja mam biorę od wujka z Rosji paliwo więc nie wiadomo co tam może być ;d już kilka razy się zdarzyło ;d

kolego z 3p ale przez pompę by nie gasł tylko słabszy by był o kilka km..

 

Miałem taki przypadek i napisałem jak było!. Myślałem że filtry czy coś, to nic nie pomagało, dopiero regeneracja pompy pomogła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v