Skocz do zawartości
KIbul

renault 10314 zapowietrza sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KIbul    0

Siema. wczoraj sialem wszystko było elegancko do czasu aż nagle mi traktor zgasl:/ jakby brakło paliwa. potem po odpowietrzeniu go zapalił niby i ujechałem 20m i to samo. a jest pol baku ropy. Po ponownej probie zapalił i popracowałem 15 minut i to samo. wymieniłem 2 węzę od filtra do pompki zasilającej bo byly trochę podejrzane. nowe podkladki itp. paliwo dochodzi i wgl a traktor gasnie ciagle. na zaciag go potem zapalilem parkotal sb z 15 minut pomyslalem chodzi juz. dojechalem na pole i to samo. filtry byly wymieniane 2 miesiace temu :P co jest przyczyna takiego zjawiska ?? mysle wyjac odstojnik pod kabina i wyczyscic i wyjac pompke i rozebrac ale czy to pomoze ?? robota w polu a ja w czarnej d*pie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrabekSto    5

Kolego ja ci opowiem to na przykładzie jaguara 690 było tak samo jak ty mówisz gaśnie robiliśmy to samo co ty przewody wymienialiśmy itp itd nie wiem czy tam tam a dokładnie na tych przewodach masz taką mała ampułkę w naszym przypadku tak BYŁA ona służy do wykrywania zapowietrzania się układu paliwowego no i pojawiały się w środku bąbelki czyli się zapowietrza.No i co zrobiliśmy tak ze wywaliliśmy tą ampułkę i złączyliśmy przewody bezpośrednio i co się okazało że machina działa.

Nie wiem jak jest u ciebie ale warto spróbować.Gówno które powinno pomoc zaszkodziło ... 

Powodzenia w naprawie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KIbul    0

No jutro to wszystko jeszcze raz sprawdze :) moze ktos cos jeszcze podpowie :D dzieki chlopaki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

nie wiem jak w tej renówce jest ale jak masz szlaufik od paliwa do pompy może być zapchany ja tak miałem to się okazało że w ten szlaufik duża mucha wpadła z zbiornika paliwa widocznie wyciągnęło ją ;d przepatrz wszystko może być coś zapchane bo czasem z zbiornika jakieś syfy wypadają i zapychają 

Edytowano przez MrCzesio123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Kiedyś, w "czterdziestce"  w wężu siedział trzmiel. Zupełnie nieżywy, opity ropą... dusił mi traktor.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    22

U mnie w 3P było podobnie, regeneracja pompy wtryskowej i chodzi bez zarzutu- jakieś uszczelki były wymieniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

ja mam biorę od wujka z Rosji paliwo więc nie wiadomo co tam może być ;d już kilka razy się zdarzyło ;d

kolego z 3p ale przez pompę by nie gasł tylko słabszy by był o kilka km..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Sprawa rozwiązana :P wszystkie przewody przedmuchane niektóre wymienione wyczyszczony odstojnik nowy filtr i pompka paliwa bo stara byla zasyfiona i traktor narazie gada :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    22

ja mam biorę od wujka z Rosji paliwo więc nie wiadomo co tam może być ;d już kilka razy się zdarzyło ;d

kolego z 3p ale przez pompę by nie gasł tylko słabszy by był o kilka km..

 

Miałem taki przypadek i napisałem jak było!. Myślałem że filtry czy coś, to nic nie pomagało, dopiero regeneracja pompy pomogła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×