Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mianowicie mam taki problem z moim zetorem 7711 że jak postoi całą noc to nie chce odpalic tylko trzeba go podpompowac pompka lub strasznie dlugo krecic . Co może byc tego przyczyna ??

Opublikowano

wymien wszystkie podkladki miedziane .absolutnie przewody nie moga byc zcisniete opaska oprocz tego co idzie ze zbiornika .i przelewy musza byc cale nie łączone .sposob sprawdzony

 

Opublikowano

też mam takie objawy w 7211, przyzwyczaiłem się do tego:p

wymieniliśmy nową pompkę, przewody i uszczelnienia są w porządku, nasz jak postoi ze 6godzin to trza go pompnąć ze dwa razy

Opublikowano

Dodatkowy zawór zwrotny nie zaszkodzi jednak jeśli masz układ szczelny to jest niepotrzebny. I bez tego, na fabrycznej instalacji, powinien stać miesiąc i spokojnie z pierwszego odpalić.

Do wymiany/sprawdzenia:

Zaworek z tyłu pompy paliwowej http://www.farmexpert.pl/zawor_przelewowy_pompy_wtrysko_produkt2912.aspx

Wszystkie przewody gumowe (pewnie już poparciałe)

Podkładki miedziane w instalacji

Pompka ręczna (to doczytałem że masz nowe)

Opublikowano (edytowane)

czyli zabieram się do pracy i sprawdzania a mam jeszcze jedno pytanie nie posiada może ktoś książki do zetora 7711 i nie dał rady by mi zeskanować stron o całym układzie paliwa i powrocie żebym mógł każdy wężyk , elementy układu prześledzić od a do z ????

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Zakładanie zaworu zwrotnego jest bezsensowne, ponieważ jest on w oryginalnym układzie, a problem polega na tym, że najprawdopodobniej się zużył i należy z nim się pobawić i wszystko będzie jak należy. Wszystko ma prawo się wypracować, więc na początek pobaw się z nim, zazwyczaj jest on skryty pod śrubą w układzie niskiego ciśnienia.

Opublikowano

też mam takie objawy w 7211, przyzwyczaiłem się do tego:p

wymieniliśmy nową pompkę, przewody i uszczelnienia są w porządku, nasz jak postoi ze 6godzin to trza go pompnąć ze dwa razy

 

niepotrzebnie się męczysz :D . Temat wielokrotnie juz poruszany ! Cały układ musi być idealnie szczelny i nie potrzebne żadne zaworki zwrotne. Wszystkie uszczelki miedziane ( nawet te na wtryskiwaczach) ,wężyki , opaski uszczelki filtrów -USZCZELNIĆ - i zapomisz o JAKIMKOLWIEK  pompowaniu !!!

Opublikowano

Możliwe że problem został już rozwiązany, jednak opiszę swoje doświadczenia z tego typu zagadkami w zetorku, niedawno miałem kłopoty ze swoim 7745. Wymieniłem wszystko: węże (zasilający i powrót), wszystkie nadmiarowe, pompa poszła do sprawdzenia, nowa pompka zasilająca. Powodem schodzenia paliwa był wyrobiony (zużyty) zaworek zwrotny za pompą, w zależności od położenia śrutu była szczelina grubości dosłownie włosa, ponadto sprężynka chyba była za słaba w tym zaworze. Po wymianie na nowy objawy ustąpiły, no i trochę nerwy zeszły ale teraz wiem że mam pompę paliwową zrobioną jak trzeba i gdzie na przyszłość szukać przyczyn wariacji z paliwem. 

Opublikowano

Temat zamykam został rozwiązany oceniema że był to szczelności układu po wymianie kompletnych węzyków oraz podkładek miedzianych na pompce wszystko wruciło do normy dzieki wielki wszystkim za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez piotrek12
      Witam wyjechałem dzisiaj rano z przyczepą po ziarno na pole i nagle mi zgasł i nie chce odpalić powymieniałem filtry paliwa odpowietrzałem i nic nadal nie pali co jeszcze można zrobić ????
    • Przez karloss121
      Witam, 
      Mam pewien problem, przedwczoraj chciałem odpalić ciągnik, nie było wielkiego mrozu  ale że stoi na dworze i mam słaby akumulator nie chciał zapalić. Zamieniłem więc akumulator  na mniejszy z małego ciągnika. Załapał i zgasł, wyłączyłem zapłon załapał dwa razy obrócił i zgasł, za trzecim razem załapał i na początku tak jak by nie na wszystkie gary ale po chwili się unormowało, ale to chyba ze względu na to że świeca żarowa nie działa. Ale od samego początku jak tylko zapalił mrugała kontrolka od akumulatora wraz z całym panelem na słupku drzwi i piszczał, chwilę tak chodził i zgasiłem go  bo pomyślałem że to przez to że tak ciężko zapalił. Wyłączyłem zapłon, przekręciłem kluczyk, załapał i zgasł, i zapalił się serwis. I teraz pali się cały czas ciągnik kręci jak szalony ale się nie odzywa. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v