Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tego nie wymienialem ale bede musial bo tak sie nie da jezdzic ze kolo momentalnie hamuje. Jak skoncze kosic rzepak to to wymienie i dam znac czy cos pomoglo :-)

Dzieki za pomoc

Opublikowano

witam. Panowie od jskiegos czasu praktyczne nie mam hamulców w moim ursusie 1012. Dzisiaj zagladalem w zwojnicach olej jest. Ale jak wyciagnolem gumowy korek tam co jest pod spodem pod hamulcami to mi sie wylal czarny spalony olej. Wiec pewnie ze skrzyni olej dostal sie do hamulcow. Dobrze mysle?

Opublikowano

Witam mam taki problem sprężarka nie podaje powietrza do przyczepy w ursusie 1224. Moje pytanie brzmi czy jest może jakiś zawór który się zamyka i otwiera, jakiś pokrętło?? Występuje coś takiego?? 

Opublikowano

Jeśli pokazuje ciśnienie w ciągniku to sprawdź zawór sterujący – u mnie po prawej stronie, za tylnym kołem, przed zwolnicą – mogła wyskoczyć zawleczka z jakiegoś cięgna, następnie – u mnie z tyłu przed szybkozłączem jest zawór. Pisze - u mnie-, bo ja mam 80-kę. Oczywiście żeby poszło powietrze, musi być spuszczony hamulec ręczny i jeszcze bolec w szybkozłączu musi otwierać zawór w złączce ciągnika. Spróbuj założyć samą złączkę bez węża, wtedy będziemy wiedzieć czy to wina ciągnika, czy to któryś zawór w przyczepie blokuje.  

Opublikowano

Panowie normalnie nie daje już rady z moim Ursusem. W jednym kole wymieniony kompletny docisk. W obu tarcze, cylinderki, sprężyny. I Zwolnica lewa mi się grzeje mimo, że normalnie hamuje i jedzie. Z górki tez jedzie na luzie. Co dziwne po puszczeniu hamulców prawy tłoczek od gumki z cylinderka na szerokość palca, a po lewej stronie nie ma luzu tego w ogóle. Regulowałem na cięgnach z ręcznego, które są przy zwolnicy i był większy luz, ale po przejechaniu kawałka  znów to samo. Docisk wydaje się w porządku, ale był czyszczony tylko, bo przez 2 lata koło nie hamowało. Po rozebraniu okazało się że było dużo błotka. Możliwe że pompki hamulcowe mają coś do tego? Nic z nich nie cieknie. Hamulce normalnie odbijają po rozłączeniu

Opublikowano

Popuszczałeś docisk na śrubie i dalej nic? Wymieniałeś tarcze na nowe, mogą być za grube i dlatego blokują. Jedno pytanie tarczę na zwolnice zakłada się tym metalem do zwolnicy czy do rozpieraka. Ściągnąłem to i nie pamiętam. ( nie chodzi mi o tą przykręcaną do zwolnicy). Widzisz kolego ja mam inny problem. Uszczelniałem zwolnicę lewą, poskręcałem wszystko, ciągnik jeździ ale chciałem ustawić hamulce, kiedy mają łapać itp. Ciągnik na lewarek, próbuję kręcić kołem a to ani drgnie, biegi wyrzucone, ręczny rozpuszczony, hamulce luźne, a tu nic, wiesz co może być przyczyną? Może źle tarcze założyłem?

Opublikowano

U mnie koło nie kręciło jak za bardzo dokręciłem śrubę na docisku przy regulowaniu. Może masz coś w zwolnicy pomieszane, albo faktycznie zle tarcze założyłeś. W tych starych ursusach to czasami nie wiadomo za co się brać. Jeden dupslik i siedzisz tydzień i myślisz co może być nie tak

Opublikowano

Ja już swój problem rozwiązałem. Wewnętrzna tarcza hamulcowa była krzywa, a dokładnie ten pierścień co się nasuwa na wałek. Tarł o obudowę tylnego mostu. Nowa tarcza i po kłopocie. Hamuje, koło się kręci. Zrób tak kolego. Ciągnik na lewarek i kręć kołem, jak duży opór poluźnij śrubę. Moim zdaniem masz za bardzo dociągnięte.

Opublikowano

witam ja mam taki problem z hamulcami ursusie 912 z jednej strony wogóle  nie hamuje wymieniłem pompkę cylinderek i próbowałem odpowietrzyć ale wogóle się nie wysuwa tłoczek   a hydrozol leci. Jaka może być przyczyna?

Opublikowano

witam ja mam taki problem z hamulcami ursusie 912 z jednej strony wogóle  nie hamuje wymieniłem pompkę cylinderek i próbowałem odpowietrzyć ale wogóle się nie wysuwa tłoczek   a hydrozol leci. Jaka może być przyczyna?

 

Opublikowano

witam mam problem z 912
nie odbija mi hamulec prawego kola ciagnik tez stal jakies pol roku wczesniej bylo ok a teraz lipa druga sprawa jak podlaczylem autosanke to przyczepa nie hamuje. ale jak ja odlanczam albo jak zaciagne reczny w 912 to tloki w d47 sie wysuwaja co może byc nie tak z gory dzieki za odpowiedź

Opublikowano

Witam.Przyczyną nie odbijających hamulców mogą być już słabe sprężynki na rozpieraczach albo gdzieś przerdzewiał rozpieracz, a jak chcesz żeby Ci przyczepa hamowała to musisz obok zbiornika powietrza podciągnąć cięgno.

Opublikowano (edytowane)

Witam . U mnie jezt taki problem w c385 iz w lewe kolo nie hamuje a prawe jest slabe hamowanie . Zauważyłem iz jest do polowy plynu w zbiorniczku wiec dolalem go i zaczelo z tylu kapac z okolic tej sruby co sie chyba hamulce naciaga . Doszlo do wczesniejszego stanu plynu w zbiorniczku i tak stoi plym a jak dolewam to uciek co to moze byc ? Zaznaczam ze ręczny jest brzytwa na prawe kolo pokazuje przykladowe zdjecie z kad to cieknie20180122_155214.jpg.b7a9e7e18afa0d4d37db4be4fa261efd.jpg

Edytowane przez Bizon_Ursus
Dodanie zdjecia
Opublikowano

Jest regulacja z tyłu przy cięgłach hamulcowych. Trzeba podkręcić delikatnie nakrętki od cięgła które steruje bezpośrednio dociskiem hamulcowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez eryk94
      Witam agrofotowiczów mama problem z szóstką brak hamulców . Wymienione pompki hamulcowe na Fragokov , nowy wyrównywacz przewody i cylinderki i mam brak hamulców . Jakby pompki nie chciały podawać płynu na rurki . Bo po odkręceniu przy cylinderkach nawet nie ma ani kropli płynu . Pedały hamulca miękkie przy pompowaniu . Co może być powodem tego ? Nowe części wadliwe raczej chyba nie ? 
    • Przez sqadak
      Witam, chce trochę zwiększyć wydajność pracy pneumatyki w c385 i zaczynam od zaworu i odolejacza (stary zawór potrafi się zacząć i wypuścić powietrze na postoju). Mam w związku z tym pytanko chce założyć zawór taki żeby po nabiciu ciśnienia do układu otwierał się tak (oczywiście zamykając resztę instalacji) że sprężarka będzie sobie luźno biła w atmosferę a nie cały czas dobijała do tych 8 bar (bo tyle chce zrobić, czyli układ 2 obw), wiem że zawór Zetorowski tak ma, ale czy ten z osiemdziesiątki po modernizacji (powiedzmy z metalowym kapturkiem)też tak ma, albo ten: WABCO: 9753034730 czy też działa na tej samej zasadzie? Jak to ogarnę to będę szukał z Zetora cylindra sprężarki 65mm z głowicą z zaworami "blaszkowymi" (podobno po przeróbce korbowodu ma to pasować, pozostanie zrobić mniejsze koło pasowe sprezarki i wyciągnę z tego ile się da. Proszę aby ci co mają założone te zawory i siebie dali znać czy działają one tak jak to opisałem.
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
    • Przez Majstero17
      Panowie, chciałem sprawdzić czy w ogóle mam hamulce w przyczepie d36, podpiąłem je włączyłem sprężarkę od czekałem 3min i chciałem zahamować a tam żadnej reakcji cóż to może być? 
      Czy tu powinien być jakiś drążek i przez to nie ma reakcji? 


    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Problem niby blachy i prosty a jednak.
      Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v