kamilo255

co siac?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamilo255    0

Witam otwieram temat bo niema takiego.
Doradźcie co dobrze jest zasiac po owsie bo słyszałem ze niedobrze jest zasiac jęczmieni.
z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik3
      Witam
       
      Jestem tu nowy i jestem nowym rolnikiem.
      Mam zamiar zasiać owies i napiszcie czy wszystko dobrze będę robił.
       
      1. Było wcześniej pszenżyto
      2. Nic nie było robione od czasu żniw, ponieważ dopiero teraz wydzierżawiłem tą ziemie.
      3. Jest tam trochę perzu i mam zamiar jutro to podorać (zobaczę jak będzie szło).
      4. No wiosnę tak gdzieś 2 tyg. przed sianiem zaoram.
      5. Później trzeba rozsiać nawóz ale nie wiem jaki? Możecie mi coś polecić i w jakich dawkach go siać? Po jakim czasie mam to zdrapać i zasiać owies??
      5. Po zdrapanym powlekę i zasieje owies.
      6. Trzeba jeszcze raz sypnąć nawozem ale po jakim czasie?? I jakim nawozem??
      7. Trzeba opryskać tylko nie wiem kiedy i jakim opryskiem??
       
      Jak możecie to odpowiedzcie na moje pytania i jak coś jest źle to poprawcie.
      Z góry dziękuje.
       
      Pozdrawiam
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie . Dziś zaorałem pod owies czyli czwartek  i czy będzie dobrze jak zasieje go w sobotę ? Gleba słaba , do soboty to pewnie już kurzyć się będzie  Oczywiście pole zwałowane będzie przed siewem  
    • Przez LukaszC5
      Piszcie wszystko co wiecie o czarnym owsie,najbardziej interesuje mnie jak wypada jego plonowanie i wykorzystanie jako pasza w porównaniu do zwykłego owsa.
    • Przez MF6190
      Witam