Skocz do zawartości

Polecane posty

matir    0

Hej,

Więc sprawa wygląda tak-4 lata temu przesiadłem się z poczciwego ursusa 912 na fergusona 3070. No cóż długo mówic nie trzeba że jak go kupywałem to byłem żółtodziobem który ,,jedynie" sprawdzał czy wszystko sie włącza, jak chodzi silnik i skrzynia i czy gdzieś olej nie idzie-ot przyzwyczajenie z ursusa. wciskam przedni napęd zapala sie kontrolka i jest przedni napęd, wciskam blokadę-jest blokada. dźwignia w lewo przełącza się z żółwia na zająca i odwrotnie. ruszam dźwignia od wałka jest kontrolka jest i wałek....ale...rok później zaznajomiłem się trochę w temacie ze jest komp z lewej strony kabiny obok schodków-mówie pewnie wpadło pyłu i wogóle-to się wyczyści-nie zaszkodzi. widzę grubą klemę która idzie do ,, puszki", odkecam 4 śrubki i....i kompa nie ma!!! klema do niczego nie podpięta a wiązka z wtyczka jak do drukarki leży sobie swobodnie. czy to wszystko ma prawo działać?? na te rozkręcanie a raczej zajrzenie do puszki skłoniło mnie bardziej to iż wyjeżdzajac z pola nie wyłaczyłem przedniego...a on wcale po nabraniu prędkości działać nie przestawał. No cóz-moja wina-przed zakupem powinienem o wiele bardziej zaznajomić się z tym co i jak byc powinno. Czy w takiej sytuacji powinienem rozejrzeć sie za kompem? Czy lepiej nic nie zmieniać?


Rolnik--->z wyboru ;)

Ekonomista----> z wykształcenia :)

Agrofotowicz----> z zamiłownia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matir    0

autotronic


Rolnik--->z wyboru ;)

Ekonomista----> z wykształcenia :)

Agrofotowicz----> z zamiłownia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemo2115    0

Witam. Sterownik jest w tym momencie potrzebny by bezpiecznie i bezawaryjnie obsługiwać ciągnikiem. Bez komputera może okazać się wiele awarii mechanicznych i kosztownych. Ale w tym momencie sam montaż sterownika nie jest też tani. Ale zawsze wygoda i bezpieczeństwo maszyny. Jeśli by była potrzebna pomoc to chętnie jej udzielę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    0

Osobiście nie polecam wyjmowanie komputera, ale osobiście widziałem taki patent że nawet ja bym się nie połapał że ktoś wyrzucił kompa.

Znaczy wszystko było zrobione na przekaźnikach, ale tak że wszystkie funkcje i opcje działały tak jak by były sterowane ori kompem, nawet włączanie napędu podczas hamowania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cpanek    3

dokładnie tak jak kolega wyżej też widziałem taki patent i nawet posiada tak zrobione mój sąsiad wszystko ma podłączane do przycisków oryginalnych każda funkcja działa,obrabia tym mf sporo hektarów i nic się nie dzieje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sosek xu li
      Witam od jakiegoś czasu mam w posiadaniu Massey'a 3125 Autotronic i zanim wystartuje w pole chciał bym sie dowiedzieć parę rzeczy.
       
      - Czy można włączać przedni napęd i blokadę mostów w czasie jazdy?
      - czy mogę używać opcji żółw-zając niezważając na prędkość? I czy mogę cały czas na przykład używać zająca?
      - Jaki olej do hydrauliki...Czy zbyt rzadki olej może po rozgrzaniu spowodować ze na wolnych obrotach ciężko kręcić kierownicą?
      - Czy ktoś ma instrukcje jak obsługiwać komputer?
       
      Z góry dzięki.
    • Przez tomekxwz
      witam posiadam mf 3125 datatronic.mam komputer na prawym słupku kabiny który ma 3 przyciski i pokrętło, działa w nim aby podświetlanie i nic więcej, a powinien pokazywać spalanie itp.proszę o pomoc
    • Przez barteek1989
      czy można holowac bo poszla mi chyba pompa bo wogole nie daje cisnienia i nie mozna krecic wiec chcialbym podniesc przod i do przodu...
    • Przez mariuszsz1lez
      Witam mam problem z moim mf3070 kupiłem go przed żniwami z czołówką do wożenia słomy pracował elegancko zrobił przeszło 100mtg od jakiegoś tygodnia gdy włączę światła mijania lub drogowe zaczyna palić się kontrolka od czujnika przepływu oleju hydraulicznego i jest wielki zgrzyt w skrzyni tak jakby przechodził na żółwia a jak cofam blokuje skrzynie.nadmieniam że bez włączonych świateł jest wszystko jeśli ktoś może pomóc proszę o wiadomość mariuszsz1lez&o2.pl
      z góry dzięki
    • Przez luckyy
      Witam mam takie problem bo nie wiem co to za urządzenie które jest przedstawione na obrazku. Jeśli ktoś wie proszę o pomoc.
      http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc000151.jpg/
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.