Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż zbliża się czas wymiany moich tylnych opon w wladymircu planuje założyć te od c330 czyli 12.4x28 i moje pytanie do was brzmi jakiej firmy kupić te opony bo ja znam tylko Stomile ale ciężko je dostać i są drogie. Proszę o pomoc jakiej firmy wybrać opony

Opublikowano

Nie mam wladka ale wiem ze lepiej sobie radzi na kolkach od ciapka ja mam dwa lata temu zalozone na 385 cultor i naprawde dosyc fajne nawet nie widac zeby sie zdzieraly a troszke po drogach pojezdzilem

Opublikowano

Kormorany dobre tylko, że też droższe trochę. Z tańszych Cultor, Mitas, Petlas albo Taurus (raczej droższa lekko). Nie powinno byś większej różnicy w tych jak kupisz. Inne tanie marki są mniej pewne.

Opublikowano

Kolego powiem ci ze jedno bedzie pewne ze jak wjedziesz w bagno to nawet na michalach sie zagrzebiesz kup jedne z tanszych i bedziesz zadowolony bo nawet chinole sa teraz dosyc dobre tylko wez gwarancje bo u mnie jedna miala bicie i odrazu ja wymienilem

Opublikowano

Kolega miał trayala w 3p i opony pochodziły mu niecały sezon gwarancji tez mu nikt nie uznał i pieniądze w błoto wyrzucił, ja chcę kupić opony na kilkanaście lat bo nie mam dużej gospodarki i głównie chodzi mi o to aby były trwałe

Opublikowano

Witam kolego polecam opony trayal best 12.4 r28 do władimirca posiadam takie na swoim władku już od 3 lat i nic sie z nimi nie dzieje asfalt nie asfalt błoto bardzo dobrze sobie radzi w polu i nie widać po nich śladów zużycia mam kilka zdjęć w galeri władzia na tych oponach zaglądnij sb  z czystym sumieniem mogę je polecić do władzia :) pozdrawiam :) 

Opublikowano

Polecam Mitas i Cultor bardzo dobre i w przystępnej cenie. Ja w swoim władku mam opony mitas 11,2 - 28 czyli orginalny rozmiar. Wujek założył do swojego władka opony 12,4 - 28 i jest bardzo nie zadowolony.

Opublikowano

Ja wladkiem raz w zyciu jezdzilem przez tydzien byl na orginalnych kolach porownujac go do 330 to tylko jedno mi sie podobano to rewers i ciepla kabina pozatym to mialem ochote go spalic masakra ale moze kwestia przyzwyczajenie pewnie
mam kolege co wlasjie wsadzil na wladka opony od ciapka i jest zadowolony porownywalem jego prace w plugu do swojej 330 bardzo podobna i jak z nim rozmawialem to stwierdzil ze nigdy juz nie zalozy orginalnego rozmiaru a to juz 4 komplet

stomile mu sie krzywo wycieraly ale zreszta u mnie tez

Opublikowano

Mój sąsiad ma Władka i C - 330  On zazwyczaj rzadko pracuje w polu, bo prowadzi działalność pozarolniczą. Po paru latach jak zaczął orkę C-330 to szybko ją zaprowadził do garażu i wrócił na pole Władkiem. Pytam Go co jest nie tak z jego 30ką? a On na to: Zasnąć można w porównaniu do Władzia. Dodam, że sąsiad kilka lat wstecz obrabiał te same hektary i ma te same traktory i zawsze powtarza. że jak nie ma innego wyjścia to orkę robi 30ką, ale dla niego to "anemia"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v