Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam! mam problem z zaczepem transportowym w JD 6600. Zaczep automatyczny, obrotowy. Ma on już spory luz. Po odkręceniu blachy z tyłu zaczepu widać zaprasowany dekiel.Da się go jakoś sciągnąć ?  Czy można takie zaczepy zregenerować? Robił ktoś cos takiego? 

Opublikowano

Wiesz automat do auta ciężarowego z 50mm bolcem to ponad 5 tys więc wiesz. Nie masz kogoś w okolicy kto regeneruje zaczepy do aut ciężarowych może by coś wymyślili na to.

Opublikowano (edytowane)

Lub wymiana na zwykły tzn. nie-automatyczny jest dużo taniej

 

Chociaż do niego są jakieś części dostępne np. Odbojnik Jednostka odbiorcza (monitor) Kołek zabezpieczający  czy Czujnik bezpieczeństwa

Edytowane przez andrzej300

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damian2097
      Mam pytanie skierowane do użytkowników MF 8110. Nie dawno kupiłem takiego i zauważyłem dopiero teraz jak włączę na rewersie jazdę do przodu lub do tyłu a nie jest on na biegu to skrzynia zaczyna głośno chodzić i traktor sam zaczyna powoli jechać jakby go olej w skrzyni napędzał. Czy wiecie co może być przyczyną? Czy może ten typ tak ma bo w czasie jazdy skrzynia bardzo dobrze się sprawuję?
    • Przez mefix17
      Witajcie. Mam ostatnio problem z biegami, a mianowicie drążek zmiany biegów "lata po całej kabinie". Dokładniej mówiąc obraca się w pewnej osi i aby bieg wrzucić, trzeba mocno trzymać za gałkę, aby drążek się nie obrócił i na wyczucie wrzucić bieg. Ktoś już miał taki przypadek? Czy przy wianie części, obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika? Dorzucam skan z katalogu części. W sobotę mam zamiar dobrać się do tego od góry. Pozdrawiam

    • Przez Władimir79
      Witam,może macie doświadczenia w tym temacie,nie wiem tylko czy uda mi się w miarę jasno opisać problem bo książkę zostawiłem u "mechanika".Otóż wymieniliśmy lewą półośkę w zwolnicy-do tego przykręca się koło,bo był spory luz międzyzębny a ten duży tryb po obwodzie latał na boki jak kieszeń po wypłacie.Nowe symeryngi,obydwa łożyska.Po złożeniu i dociągnięciu śrubą niby luzu na łożyskach nie ma ale na ślubie w pewnym momencie jest duży opór jak by skończył się gwint co jest nie możliwe i ta tulejka(podkładka)między dużym trybem a łożyskiem siedzi na sztywno jak by była za szeroka.Zawiozłem do tokarza-zeskrawał 2mm ale jeszcze nie składałem więc nie wiem jaki efekt.Jeszcze jedno-ja wybiłem te nowe łożysko ze zwolnicy te od wewnątrz to widać kilkumilimetrową szparę pomiędzy tą "tuleją",w którą nabijamy łożysko a taką jak by drugą tuleją,która wychodzi z tej pierwszej i ma(ta druga)kołnierz,na którym się zapiera łożysko.Wyszło trochę masło maślane ale może się połapiecie.Otóż tej szpary chyba nie powinno być bo przez to ta podkładka między tym dużym kołem zębatym a prawym łożyskiem robi się za szeroka i nie można dociągnąć łożyska.Co otym sądzicie,dzięki za wszystkie sugestie..
    • Przez center
      Posiadam od nowości ciagnik F 412 vario, po przepracowaniu niespełna 1tys mth wystapił błąd czujnika położenia ramion tylnego tuz-a. Okazało się że przyczyną jest nadmierny luz na tulejach tylnego wału tuz. Serwis podjął się wymiany tulejek co w ich przekonaniu poprawi zaistniałą sytuację. W trakcie naprawy odwiedziłem warsztat i okazało się, że na nowych tulejach jest identycznie, wał ma nadal wyczuwalny ok 1mm luz. Wobec powyższego chciałbym zapytać jak to jest w waszych ciągnikach? 
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v