Luz w zaczepie transportowym John Deere 6600
-
Podobna zawartość
-
Przez damian2097
Mam pytanie skierowane do użytkowników MF 8110. Nie dawno kupiłem takiego i zauważyłem dopiero teraz jak włączę na rewersie jazdę do przodu lub do tyłu a nie jest on na biegu to skrzynia zaczyna głośno chodzić i traktor sam zaczyna powoli jechać jakby go olej w skrzyni napędzał. Czy wiecie co może być przyczyną? Czy może ten typ tak ma bo w czasie jazdy skrzynia bardzo dobrze się sprawuję?
-
Przez mefix17
Witajcie. Mam ostatnio problem z biegami, a mianowicie drążek zmiany biegów "lata po całej kabinie". Dokładniej mówiąc obraca się w pewnej osi i aby bieg wrzucić, trzeba mocno trzymać za gałkę, aby drążek się nie obrócił i na wyczucie wrzucić bieg. Ktoś już miał taki przypadek? Czy przy wianie części, obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika? Dorzucam skan z katalogu części. W sobotę mam zamiar dobrać się do tego od góry. Pozdrawiam
-
Przez Władimir79
Witam,może macie doświadczenia w tym temacie,nie wiem tylko czy uda mi się w miarę jasno opisać problem bo książkę zostawiłem u "mechanika".Otóż wymieniliśmy lewą półośkę w zwolnicy-do tego przykręca się koło,bo był spory luz międzyzębny a ten duży tryb po obwodzie latał na boki jak kieszeń po wypłacie.Nowe symeryngi,obydwa łożyska.Po złożeniu i dociągnięciu śrubą niby luzu na łożyskach nie ma ale na ślubie w pewnym momencie jest duży opór jak by skończył się gwint co jest nie możliwe i ta tulejka(podkładka)między dużym trybem a łożyskiem siedzi na sztywno jak by była za szeroka.Zawiozłem do tokarza-zeskrawał 2mm ale jeszcze nie składałem więc nie wiem jaki efekt.Jeszcze jedno-ja wybiłem te nowe łożysko ze zwolnicy te od wewnątrz to widać kilkumilimetrową szparę pomiędzy tą "tuleją",w którą nabijamy łożysko a taką jak by drugą tuleją,która wychodzi z tej pierwszej i ma(ta druga)kołnierz,na którym się zapiera łożysko.Wyszło trochę masło maślane ale może się połapiecie.Otóż tej szpary chyba nie powinno być bo przez to ta podkładka między tym dużym kołem zębatym a prawym łożyskiem robi się za szeroka i nie można dociągnąć łożyska.Co otym sądzicie,dzięki za wszystkie sugestie..
-
Przez center
Posiadam od nowości ciagnik F 412 vario, po przepracowaniu niespełna 1tys mth wystapił błąd czujnika położenia ramion tylnego tuz-a. Okazało się że przyczyną jest nadmierny luz na tulejach tylnego wału tuz. Serwis podjął się wymiany tulejek co w ich przekonaniu poprawi zaistniałą sytuację. W trakcie naprawy odwiedziłem warsztat i okazało się, że na nowych tulejach jest identycznie, wał ma nadal wyczuwalny ok 1mm luz. Wobec powyższego chciałbym zapytać jak to jest w waszych ciągnikach?
-

Rekomendowane odpowiedzi
John Deere 6100
John Deere 6195M I 6630
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się