Mrowa

Luz w zaczepie transportowym John Deere 6600

Polecane posty

Mrowa    0

Witam! mam problem z zaczepem transportowym w JD 6600. Zaczep automatyczny, obrotowy. Ma on już spory luz. Po odkręceniu blachy z tyłu zaczepu widać zaprasowany dekiel.Da się go jakoś sciągnąć ?  Czy można takie zaczepy zregenerować? Robił ktoś cos takiego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Gdzie ma luz? na sworzniu czy na mocowaniu? Jak mocno wyrobiony tu i tu to lepiej zainwestować w nowy. Bo koszt regeneracji mogą wynieść połowę czy 3/4 kwoty nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrowa    0

Luz na mocowaniu, ma ktoś namiary na firmę co takie coś regeneruje?

Edytowano przez Mrowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

A producenta znasz? Wtedy by można zobaczyć w katalog części. ale na pewno powinno dać się go rozmontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Wiesz automat do auta ciężarowego z 50mm bolcem to ponad 5 tys więc wiesz. Nie masz kogoś w okolicy kto regeneruje zaczepy do aut ciężarowych może by coś wymyślili na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej300    0

Lub wymiana na zwykły tzn. nie-automatyczny jest dużo taniej

 

Chociaż do niego są jakieś części dostępne np. Odbojnik Jednostka odbiorcza (monitor) Kołek zabezpieczający  czy Czujnik bezpieczeństwa

Edytowano przez andrzej300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damian2097
      Mam pytanie skierowane do użytkowników MF 8110. Nie dawno kupiłem takiego i zauważyłem dopiero teraz jak włączę na rewersie jazdę do przodu lub do tyłu a nie jest on na biegu to skrzynia zaczyna głośno chodzić i traktor sam zaczyna powoli jechać jakby go olej w skrzyni napędzał. Czy wiecie co może być przyczyną? Czy może ten typ tak ma bo w czasie jazdy skrzynia bardzo dobrze się sprawuję?
    • Przez mefix17
      Witajcie. Mam ostatnio problem z biegami, a mianowicie drążek zmiany biegów "lata po całej kabinie". Dokładniej mówiąc obraca się w pewnej osi i aby bieg wrzucić, trzeba mocno trzymać za gałkę, aby drążek się nie obrócił i na wyczucie wrzucić bieg. Ktoś już miał taki przypadek? Czy przy wianie części, obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika? Dorzucam skan z katalogu części. W sobotę mam zamiar dobrać się do tego od góry. Pozdrawiam

    • Przez YanYsz
      Hej, 
       
      Mam taki problem podczas remontu podnośnika... 
      Tryb pośredni napędzający pompę podnośnika ma duży luz na wałku w skrzyni biegów, kołacze się na boki tak że piłuje o obudowę pompy, no i zazębianie też nie jest pełne wtedy. Czy jest jakiś patent żeby ten luz skasować bez rozbierania mostu lub skrzyni???
      Jest tam pierścień oporowy i zabezpieczenie, myślałem nad druciarstwem jakimiś żeby tam drut jakiś podwinąć pod ten pierścień zabezpieczający. Podziała to trochę czy zetrze się zaraz?? Czy może istnieją jakieś elastyczne przecinane pierścienie dystansowe które można założyć na wałek bez jego demontażu??
    • Przez Władimir79
      Witam,może macie doświadczenia w tym temacie,nie wiem tylko czy uda mi się w miarę jasno opisać problem bo książkę zostawiłem u "mechanika".Otóż wymieniliśmy lewą półośkę w zwolnicy-do tego przykręca się koło,bo był spory luz międzyzębny a ten duży tryb po obwodzie latał na boki jak kieszeń po wypłacie.Nowe symeryngi,obydwa łożyska.Po złożeniu i dociągnięciu śrubą niby luzu na łożyskach nie ma ale na ślubie w pewnym momencie jest duży opór jak by skończył się gwint co jest nie możliwe i ta tulejka(podkładka)między dużym trybem a łożyskiem siedzi na sztywno jak by była za szeroka.Zawiozłem do tokarza-zeskrawał 2mm ale jeszcze nie składałem więc nie wiem jaki efekt.Jeszcze jedno-ja wybiłem te nowe łożysko ze zwolnicy te od wewnątrz to widać kilkumilimetrową szparę pomiędzy tą "tuleją",w którą nabijamy łożysko a taką jak by drugą tuleją,która wychodzi z tej pierwszej i ma(ta druga)kołnierz,na którym się zapiera łożysko.Wyszło trochę masło maślane ale może się połapiecie.Otóż tej szpary chyba nie powinno być bo przez to ta podkładka między tym dużym kołem zębatym a prawym łożyskiem robi się za szeroka i nie można dociągnąć łożyska.Co otym sądzicie,dzięki za wszystkie sugestie..
    • Przez center
      Posiadam od nowości ciagnik F 412 vario, po przepracowaniu niespełna 1tys mth wystapił błąd czujnika położenia ramion tylnego tuz-a. Okazało się że przyczyną jest nadmierny luz na tulejach tylnego wału tuz. Serwis podjął się wymiany tulejek co w ich przekonaniu poprawi zaistniałą sytuację. W trakcie naprawy odwiedziłem warsztat i okazało się, że na nowych tulejach jest identycznie, wał ma nadal wyczuwalny ok 1mm luz. Wobec powyższego chciałbym zapytać jak to jest w waszych ciągnikach? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.