Skocz do zawartości
johny

Platformy do bel [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Platformy
johny    2

Witam czy orientuje sie ktoś ile mogą kosztować nowe platformy do bel ??

Np: takie z Pronaru albo warfarmy :rolleyes:

Pozdrawiam Johny :)

PS. jak to możliwe to jak najtańszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darekd3    0

ja teraz kupuję lawetę do bel z pronaru tą największą i płace ok 30 tys ale zamówiłem ją w grudniu to nie wiem czy cennik się nie zmienił :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62
a nieweisz ile kosztuje tamte dwie ??

mniejsza chyba 24 tyś ale to jest według mnie dużo za dużo za zwykłą platformę, na 1000 sposobów można samemu wykonac platformę na bazie jakiejś starej przyczepy, najprościej wydłużyc a podłoga to może byc np. 4ry grube rury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

A może ten co jest na tandemie będzie trochę tańszy ??

wie może ktoś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Ta z Warfarmy nie dość że strasznie droga, to raczej nikt nie kupi o pojemności 8 bel :rolleyes: Mi sie te Pronary podobaja...ma ktos może aktualne ceny obydwu modeli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
a ile macie tych bel?

Jeżeli chodzi o mnie to bel jest tak w odległościach 1m-2km z 30 ha i w odległości ode mnie 20km to z 25-35ha

więc trochę tych belek może będzie tylko te co jest oddalone 20km to z tamtąf bedzie problem wiec na tako platforme zawsze inaczej niz normalnymi przyczepami :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
a wie ktos ile kosztuje samozaladowcza sipmy ????

Nie jestem pewien ale chyba coś koło 40 tyś brutto :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thecook    0
:D Mi sie te Pronary podobaja...ma ktos może aktualne ceny obydwu modeli?

 

 

O to chodzi?:

T-023, Ładowność (kg) 11 600, około 35 500zł, to jest na mniej wiecej 10 dużych kostek na poziom, czyli max 30 kostek

T-023, Ładowność (kg) 14 000, około 43 000zł, wymiary identyczne, inne mosty i mocniejsze zawieszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilos    1

Ile może kosztować zbieracz bel z Warfamy, albo dromader z Sipmy?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

a wogóle dobre to jest bo u nas nikt tego nie ma, pozatym po 8bel wozic to trzeba mieć wszystko blisko domu, a te sterty to tylko na przestrzeni bo w stodole to troche niebardzo by tym dało się na zapole wmanewrować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Uważam to za bardzo dobre rozwiązanie gdyż łączy to tura oraz przyczepę, cenę nie jest niska wręcz powiedziałbym ze jest wygórowana, ale generalnie rozwiązanie jest dość ciekawe, na pewno do słomy bo do sianokiszonek to takie sobie, chociaż Sipmy bardziej mi sie widzi jak ten Warfamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Jak ktoś ma wszystko blisko domu a bele układa pod chmurką lub ma dobry wjazd i dużą wiate to dobre, ale czy te bele tak za każdym razem stoją równo po wykiprowaniu?

za cenę nowego (ponad 34 tyś) byłby dobry tur z chwytakiem i jakaś stara przyczepa lub platforma do bel, gdyby to miało większą pojemność bel chociaż, bo turem z chwytakiem przecież też po 2 bele można nosić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

na tura w miare dobrego licz ok 35 z osprzetem kompletnym no i przyczepa tez ok 10 chyba ze jakis szrot to bedzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

za 35 tyś to jakieś rzemiosło chyba było a z sipmy pewnie droższa taka przyczepa, a na taką przyczepęnic poza belami nie położę, a tur ma wiecej zastosowań jak i platforma do bel również, dziwne że do takiej przyczepy podaja duze zapotrzebowanie mocy (70-80km jeśli dobrze pamiętam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

I tu się mylisz ja planuje zrobić taką przyczepę z ojcem , poniważ ja z tatą tylko pracujemy z czego ja tylko w żniwa ( wakacje od szkoły ) mój tata jeździ usługowo na kombajnie , a ja sam wole sobie sam zwozić po 8 bel na raz niż prosić jakiegoś żula na jazdę ze mną , i nie dość , że nie trzeźwy to jeszcze 8 zł za godzinę , tata powiedział, to ja was pie...le i sam pozworze . Takie były plany po żniwach , ateraz znowułko się zamyka , bo będę musiał jeździć na prasie a w nocy wozić będziemy bele , więc powstanie coś większego ( chyba ) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam jakiejś przyczepy do przewozu bel mam na oku np. PRONAR, METAL-FACH,METAL-TECH,POL-MOT WARFAMA, WIELTON I NIE WIEM JAKA JEST ICH CENA

 

BARDZO PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ ..........

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×