chiptunig Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Cena za 1 godz hamowni? jeszcze nigdy nie przeliczałem ile kosztuje godzina hamowni. w tym wypadku raczej usługa z dojazdem. z kąd jesteś
qazi Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 a programy i nowe mapy sami robicie czy kupujecie gotowce ?
chiptunig Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 a programy i nowe mapy sami robicie czy kupujecie gotowce ? sami 20 km od ostrowa wlkp. to ok 200km najlepiej prosze zadzwonić
sczarx Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 A Deutz-Fahr Agrofarm 410 2011r. Na jaką moc udało by się go podkręcić ???
vagtune Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 oto przykład dla Deutz - Fahr 430. Maszyna działa na modyfikacji 1.5 roku bez zarzutów wyprzedzając pytania pliki modyfikuje samodzielnie, posiadam bogate doświadczenie w obróbce map
vagtune Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Mccormick F70 z 2011r da rade? Witam Poproszę zdjecię sterownika silnika. Jeśli jest tam sterownik jak w serii C i CXi to modyfikacja jest możliwa. pozdrawiam vagtune
vagtune Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 No to wtedy śrubka, pomiar składu spalin AFR i pomiar na hamowni WOM
Mikruss Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Widać w końcu ze ktos cos wie na temat tuningu silnika...Tzn wie ze cos takiego istnieje ale zapewne nie do konca wie do czego to służy. Edytowane 29 Marca 2015 przez Mikruss
vagtune Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 sonda AFR jest niezbędna przy tuningu silników benzynowych i nowoczesnych jednostek wysokoprężnych. Z niej wiesz ile silnik jeszcze może aby byla najwyższa efektywność spalanej mieszanki, czyli moc . Po to ją mam i używam
Mikruss Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 W dieslu ważniejsze jest egt a nie afr jak w benzyniaku. Sam mam szerokopasmowke z ecu masterem det 3 w swoim aucie, na razie dla podglądu co sie dzieje, w poprzednich autach tzn dieslach gdzie sie bawilem mbc i dawka paliwa najważniejsze zawsze bylo egt żeby tloki nie splynely a afr bierzemy na oko czyli sile zadymienia z wydechu i patrzymy żeby nie szlo za dużo dymu.
janusz20 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Czy jesteście wstanie zrobić tak aby np valtra N101 miała dwie charakterystyki silnika?
vagtune Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) W dieslu ważniejsze jest egt a nie afr jak w benzyniaku. Sam mam szerokopasmowke z ecu masterem det 3 w swoim aucie, na razie dla podglądu co sie dzieje, w poprzednich autach tzn dieslach gdzie sie bawilem mbc i dawka paliwa najważniejsze zawsze bylo egt żeby tloki nie splynely a afr bierzemy na oko czyli sile zadymienia z wydechu i patrzymy żeby nie szlo za dużo dymu. A czy EGT nie jest powiązane z AFR? A co w przypadku silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych ? Dymu nie widać, masz sonde lambde a w nowoczesnych silnikach benzynowych czujniki EGT to norma Czy jesteście wstanie zrobić tak aby np valtra N101 miała dwie charakterystyki silnika? tak, można dokonać modyfikacji Twój ciągnik posiada jednostkę o pojemności 4.4 litra O tej samej pojemności silniki posiadaly moc między 110 a 135KM Mogę wykonać Tobie modyfikacje także przyrost mocy od pewnych obrotów jest większy Edytowane 29 Marca 2015 przez vagtune
Mikruss Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 To fakt co do dpfa itp bo mialem na myśli starsze jednostki. W benzynowym egt to przy tuningu w doladowanych silnikach norma bo w wolnossaku sonda szerokopasmowa wystarcza.Ale to nie o tym temat, ale czasem warto pociągnąć drugą stronę za język i zobaczyć co ma do powiedzenia bo robic tylko wsady na gotowych mapach to byle kto zrób co ma laptopa i odpowiedni"kabelek" a grzebać w mapach to juz za wysokie schody, juz nie wspominając o manualnym podkręcaniu silnika.
janusz20 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 A będzie możliwe przełączanie się między trybami pracy silnika za pomocą jednego przycisku tak jak ma to miejsce w wersjach fabrycznych ECO POWER ? np. N111 E
kris14 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 A czy ktoś modyfikował układ wtryskowy żeby zlikwidować pulsację wtrysków CR? Jakie różnice zauważyliście?
vagtune Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) A będzie możliwe przełączanie się między trybami pracy silnika za pomocą jednego przycisku tak jak ma to miejsce w wersjach fabrycznych ECO POWER ? np. N111 E nie, to nie jest wykonalne tam komputer korzysta z innych map czego u ciebie nie ma, a dopisanie map do sterownika to jest kwestia inżynieryjna Edytowane 31 Marca 2015 przez vagtune
DominikKomar Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam kolegę chiptuning. Czy możesz podać więcej info o sobie lub ewentualnie jakąś stronę. Informacje mozna przesłać na koma1223@wp.pl. Dzięki Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez DominikKomar
vagtune Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 coś dla zainteresowanych chiptuningiem maszyn rolniczych...zapraszam do sledzenia profilu https://www.facebook.com/modyfikacje
patrykfor Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 McCormick MTX 135 pójdzie podnieść moc i jaka cena
chiptunig Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 ze 131 na 165 moment z 535NM na 640NM co do ceny to zadwoń 880099180 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zły stan techniczny ciągników
Wózki do kół rolniczych
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się