Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

oto przykład dla Deutz - Fahr 430. Maszyna działa na modyfikacji 1.5 roku bez zarzutów

 

wyprzedzając pytania pliki modyfikuje samodzielnie, posiadam bogate doświadczenie w obróbce map

 

 

post-151115-0-04351200-1427654881_thumb.jpg

Opublikowano

Mccormick F70 z 2011r da rade?

 

 

Witam

 

Poproszę zdjecię sterownika silnika. Jeśli jest tam sterownik jak w serii C i CXi to modyfikacja jest możliwa.

 

pozdrawiam

 

vagtune

Opublikowano (edytowane)

Widać w końcu ze ktos cos wie na temat tuningu silnika...

Tzn wie ze cos takiego istnieje ale zapewne nie do konca wie do czego to służy.

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

sonda AFR jest niezbędna przy tuningu silników benzynowych i nowoczesnych jednostek wysokoprężnych. Z niej wiesz ile silnik jeszcze może aby byla najwyższa efektywność spalanej mieszanki, czyli moc . Po to ją mam i używam 

Opublikowano

W dieslu ważniejsze jest egt a nie afr jak w benzyniaku. Sam mam szerokopasmowke z ecu masterem det 3 w swoim aucie, na razie dla podglądu co sie dzieje, w poprzednich autach tzn dieslach gdzie sie bawilem mbc i dawka paliwa najważniejsze zawsze bylo egt żeby tloki nie splynely a afr bierzemy na oko czyli sile zadymienia z wydechu i patrzymy żeby nie szlo za dużo dymu.

Opublikowano (edytowane)

W dieslu ważniejsze jest egt a nie afr jak w benzyniaku. Sam mam szerokopasmowke z ecu masterem det 3 w swoim aucie, na razie dla podglądu co sie dzieje, w poprzednich autach tzn dieslach gdzie sie bawilem mbc i dawka paliwa najważniejsze zawsze bylo egt żeby tloki nie splynely a afr bierzemy na oko czyli sile zadymienia z wydechu i patrzymy żeby nie szlo za dużo dymu.

 

A czy EGT nie jest powiązane z AFR? A co w przypadku silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych ? Dymu nie widać, masz sonde lambde a w nowoczesnych silnikach benzynowych czujniki EGT to norma

Czy jesteście wstanie zrobić tak aby np valtra N101 miała dwie charakterystyki silnika?

 

 

tak,  można dokonać modyfikacji

 

 

Twój ciągnik posiada jednostkę o pojemności 4.4 litra 

O tej samej pojemności silniki posiadaly moc między 110 a 135KM

Mogę wykonać Tobie  modyfikacje także przyrost mocy od pewnych obrotów jest większy

Edytowane przez vagtune
Opublikowano

To fakt co do dpfa itp bo mialem na myśli starsze jednostki.
W benzynowym egt to przy tuningu w doladowanych silnikach norma bo w wolnossaku sonda szerokopasmowa wystarcza.
Ale to nie o tym temat, ale czasem warto pociągnąć drugą stronę za język i zobaczyć co ma do powiedzenia :) bo robic tylko wsady na gotowych mapach to byle kto zrób co ma laptopa i odpowiedni"kabelek" a grzebać w mapach to juz za wysokie schody, juz nie wspominając o manualnym podkręcaniu silnika.

Opublikowano (edytowane)

A będzie możliwe przełączanie się między trybami pracy silnika za pomocą jednego przycisku tak jak ma to miejsce w wersjach fabrycznych ECO POWER ? np. N111 E 

 

nie, to nie jest wykonalne 

 

tam komputer korzysta z innych map czego u ciebie nie ma, a dopisanie map do sterownika to jest kwestia inżynieryjna

Edytowane przez vagtune
Opublikowano (edytowane)

Witam kolegę chiptuning. Czy możesz podać więcej info o sobie lub ewentualnie jakąś stronę. Informacje mozna przesłać na koma1223@wp.pl. Dzięki

Edytowane przez DominikKomar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v