Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W ciągniku fendt favorit 611 ls pompa wtryskowa została oddana do regeneracji. Po wymianie sekcji, rozebraniu rozrządu, złożeniu itd., ciągnik przy odpalaniu wchodzi na bardzo wysokie obroty (ok 1100 obr./min), trwa to bardzo krótko po czym obroty się normują. Moje pytanie jest następujące, czy tak wysokie obroty mogą być przyczyną wadliwej regeneracji pompy wtryskowej, czy też problemem może być złe ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku czyli potocznie zwanego zapłonu ? Za wszelkie odpowiedzie i pomysły z góry dzięki.

Opublikowano

Zapłon może być lekko przestawiony, na moje oko zbyt wczesny wtrysk paliwa, ale żeby to przestawić trzeba sporo rozbierać, więc chciałbym wiedzieć czy pompa wtryskowa może być przyczyną tak wysokiego wejsćia na obroty przy starcie.

Opublikowano

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

Opublikowano

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

 

I może się tak dziać mimo, iż nie dodaje się "gazu" podczas odpalania ? 

Opublikowano

Kolego któraś sekcja jest przytarta.Lepiej się tym zajmij,bo może być tak,że go nie zgasisz,a na turbomacie nie przydusisz biegami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez mariuszzo
      Witam wszystkich potrzebuję informacji jakim olejem zalać skrzynie biegów w ciągniku fendt 611 ls i ile oleju potrzeba
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v