Skocz do zawartości
michalkk22

Fendt Favorit 611 ls - problem po regeneracji pompy wtryskowej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
michalkk22    0

W ciągniku fendt favorit 611 ls pompa wtryskowa została oddana do regeneracji. Po wymianie sekcji, rozebraniu rozrządu, złożeniu itd., ciągnik przy odpalaniu wchodzi na bardzo wysokie obroty (ok 1100 obr./min), trwa to bardzo krótko po czym obroty się normują. Moje pytanie jest następujące, czy tak wysokie obroty mogą być przyczyną wadliwej regeneracji pompy wtryskowej, czy też problemem może być złe ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku czyli potocznie zwanego zapłonu ? Za wszelkie odpowiedzie i pomysły z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja myślę że przez pompe wtryskową regulator obrotów ,czy listwa się przycina ,bo jak był przestawiony to albo by źle palił albo twardo chodził silnik chodzi normalnie później?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalkk22    0

Zapłon może być lekko przestawiony, na moje oko zbyt wczesny wtrysk paliwa, ale żeby to przestawić trzeba sporo rozbierać, więc chciałbym wiedzieć czy pompa wtryskowa może być przyczyną tak wysokiego wejsćia na obroty przy starcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirro    211

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalkk22    0

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

 

I może się tak dziać mimo, iż nie dodaje się "gazu" podczas odpalania ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilian2014    0

Może winny jest regulator obrotów.Oddaj pompę na poprawkę bo może tak być że wejdzie Ci kiedyś na bardzo wysokie obroty i coś się urwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego któraś sekcja jest przytarta.Lepiej się tym zajmij,bo może być tak,że go nie zgasisz,a na turbomacie nie przydusisz biegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jaki był koszt naprawy pompy i co było robione ?

 

Edytowano przez robertmoczko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×