Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , nie dawno nabyłem Renault 113.14 Tx z 1983 roku  i mam kilka pytań dotyczących tego ciągnika.

1. Chciał bym wymienić olej w skrzyni biegów , ale nie potrafię zlokalizować wszystkich filtrów , znalazłem jeden przy silniku i jeden wzdłuż ramy.Na allegro widziałem wkłady papierowe do układu kierowniczego ale nie mam pojęcia gdzie go zlokalizować.
2. Mój renault ma opony 14.9/r28 z przodu i 16.9/38 z tyłu ale np; Na stronie (www.konedata.net),pisze że model 113-14tx ma z przodu 16.9-28 i z tyłu 18.4-38.Będą się zgrywać ?
3. W dowodzie rejestracyjnym pisze że silnik ma pojemność 6234cm i 85 kw mocy , tylko że model 113-14 ma silnik 5656cm i 103 km.Czy  wychodziły jakieś bogatsze wersje ?
4.Mógł bym prosić dokładne zdjęcie tylnych szyb kabiny tx ?.Potrzebuje skompletować siłowniki i górną szybę łamaną.
5.Ile wchodzi oleju do skrzyni biegów 12/12 ?Jestem przygotowany na około 80-100 litrów.

Z Góry Dziękuje za pomoc .

 

Opublikowano

1. filtr jest przelotowy na rurze i ten przy silniku, innych nie wymieniasz

2. opony były mniejsze i większe do tego modelu, wszystko masz ok.

3. w dowodzie JEST NAPISANE, na stacjach chyba mają dene z 133, bo też mam takie wpisane

4. siłowniki są na all, czy sklepach z częsciami do tych ciągników

czy aby na pewno była tam dzielona szyba ?

5. ok.70l

Opublikowano (edytowane)

Witam i dziękuje za odp.Wstawię dzisiaj zdjęcie  jak to u mnie wygląda z ta szybą  

post-146985-0-45298000-1421582297_thumb.jpg

post-146985-0-91788600-1421582275_thumb.jpg

U góry nie ma szyby tylko pleksa , która nie ma mocowania na siłowniki (jedno mocowanie 115zł netto!).Na dole jest szyba która ma mocowania ale nie wiem czy tam powinny być siłowniki czy płaskowniki .
Prosił bym Kogoś kto ma dzielona szybę w swoim renault  o zdjęcie jak to wygląda u niego. 

Edytowane przez Lukasz6666
Opublikowano

coś mi się widzi że ktoś wstawił taką szybę bo miał pod ręką, w tym roku raczej takich nie było, co potwierdzałoby brak mocowania tych płaskowników od dolnej części 

jeśli już będziesz wymieniał to wstaw całą  i po problemie

Opublikowano

Mocowania płaskowników na dolnej szybie są, ale na słupkach kabiny tam gdzie są dwie śruby obok siebie niema.Pytałem się w servisie classa o pełna szybę to mi powiedzieli że będzie o 4 cm za krótka i nie będzie pasować.   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v