Skocz do zawartości
Gustaw5030

NEW HOLLAND FORD 5030

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
Gustaw5030    0

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie wiem czy w odpowiednim miejscu otwieram nowy temat, a mianowicie mam problem z ciągnikiem marki NEW HOLLAND Ford 5030 70KM 4x4 95r. Od roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem ciągnika a problem wygląda następująco: na zimnym silniku nierówna praca przez chwilę ok. 2-3 min i znaczne kopcenie na siwo a po rozgrzaniu praca silnika idealna i kopcenie częściowo ustało. Zawory ustawiłem a wtryskiwacze wraz z pompą zawiozłem do regulacji do Majdanu Górnego okolice Tomaszowa Lubelskiego. Ciśnienie wtryskiwaczy przed regulacją było ustawione na 190atm a oni przestawili na 240atm według nr końcówki wtryskiwacza a pompę uszczelnili (wymiana wszystkich uszczelek i oringów w środku). Ten zabieg nic nie pomógł a ciągnik nadal kopci jest trudny do odpalenia, słaby, bardzo łatwy do zaduszenia i bardzo dużo pali w orce około 25l na h z pługiem 3x35cm ledwo daje radę. Wstawiłem w zbiornik pompkę elektryczną, zasilającą bo nie ma w oryginale ale i to nic nie pomogło. Zrobiłem pomiar ciśnienia sprężania i było jednakowo na każdym po 21atm. Rozebrałem silnik wymieniłem pierścienie (stare miały szczelinę na zamku 1,30mm a nowe 0,40mm) ale niestety bez rezultatu nadal ciśnienie sprężania na 21atm. W dalszym ciągu jest problem z odpaleniem nawet przy 0 stopni (swieca płomieniowa dobra) jak już odpali to dalej chodzi nie równo. Ciśnienie wtryskiwaczy z powrotem obniżyłem na 190atm i troszkę poprawiło się z odpalaniem ale nie jest tak jak powinno być a mi już brak pomysłów co dalej robić więc proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel372    1

to moZe ci cos pomoze to

w  c 360 ropa przedostawala sie do silnika  pompa poszla do regeneracji  wtryskiwacze mialy byc wszystkie 4 wymienione najprawdopodobniej wymienili aby 1 i cieknie w dodatku hahaha

traktor nie chce palic  nawet w lato problem jest  jak juz odpali  strasznie kopci i jest slaby  bardzo nie rowno pracuje dopiero jak sie rozgrzeje jest w miare nie kopci ale jak jade np 2000 obr puszcze gaz i dodam to szarpie przed wymiana tego nie bylo  wg mnie pompa paliwa jest u mnie zj***na zle jest ustawiona

dodam ze przed wymiana pompy palil idealnie i nie bylo szarpniecia

moze w tym jest problem i u ciebie

p.S. gdy odpale traktor to w garazu pelno naprawde pelno dymu!!!

Edytowano przez pawel372

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

21atm to zdecydowanie za mało jak  na diesla. nie znam dokladnie ciśnienienia sprężania ani stopnia sprężania tego sprzętu, ale napewno powinno być więcej. sprawdzaleś szczelność zaworow??? docierałeś je???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gustaw5030    0

tak sprawdzalem szczelnosc zalewalem gniazda rozcieczalnikiem nitro i bylo ok.

dziwne ze po wymianie pierscieni cisnienie jest takie samo a szczelina na zamku zmniejszyla sie prawie o 1mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak wygladaly tuleje? Ile mialy wypracowania? Wlej troche oleju na tlok i sprawdz cisnienie sprezania czy wzrosnie

A jak wygladaly tuleje? Ile mialy wypracowania? Wlej troche oleju na tlok i sprawdz cisnienie sprezania czy wzrosnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

z jakich dokładnie okolic jesteś ? Ja bym jeszcze spróbował zwieźć do Hrubieszowa(moge dać namiary). Facet mi robił pompe i traktor pali elegancko i dużo mniej dymi niż wcześniej.(też mam Forda). Ja mam tylko problem z min obrotami, ale to sobie wyreguluje i max mam tylko 2000 br, ale będzie ciepło to popatrze, bo może linke trzeba wyregulować. Ten facet ma profesjonalny zakład i robi pompy, pompowtryski, CR. Wcześniej mi robił inny mechanik, to tak samo ciężko odpalał, nie miał siły. Do Hrubieszowa zawiozłem w czwartek, a w poniedziałek już robiłem w polu. Koszt mnie wyszedł 700 zł( 3 cyl silnik) tylko na zmiennikach(WSK Wrocław bodajże). Jak coś pisz, to dam ci namiary na niego. Ja mam ponad 80km do niego, ale opłaciło sie pojechać, bo traktor tylko cyka teraz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gustaw5030    0

prog jest minimalny wyczuwany pod paznokciem tak na oko okolo 0,40~0,5mm na calosci bardziej byly wytarte pierscienie

przed remontem robilem probe olejowa, zalalem olejem tloki to wyszlo 43atm

kolego rafal napisz cos wiecej o swoim sprzecie jakie spalanie czy teraz w chlodniejsze dni odpala bez problemu ile koni ja jestem z okolic bilgoraja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

sorry, że dopiero dzisiaj, ale coś mi AF nie wyświetla wszystkich nowych tematów... Mój to Ford 4610 3 cyl, ok 63KM. Na spalanie nie moge narzekać. W orce(pług 4x30cm) ok 12 l/ha, a jak warunki dobre to ok 10l. Ja pracuje na obrotach 1600-1800 i spalanie wychodzi dobrze. Kiedyś spróbowałem w agregacie robić przy 2000obr, ale spalanie wychodziło dużo większe :P W zime odpala bez większych problemów. W zeszłym roku stał na dworze i przy -25 odpalił po podładowaniu prostownikiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek472
      Nie znalazłem nigdzie więc zakładam nowy temat. Jaka jest różnica między modelami (T7.175 )a ( T7 .190 T7.150s T7.210 T7.225) Wiadomo że moc inna ale chodzi mi o konstrukcje czym jest spowodowana mniejsza masa T7.175 od reszty o 100kg, T7.175 6300kg reszta 6400 ? w prospektach dopiero teraz dojrzałem ten niuans, a chciałbym wiedzieć bo po to wziąłem 175 aby w przyszłości zwiększyć moc do poziomu modelu T7.210 i teraz zastanawiam się czy skrzynia nie jest przypadkiem słabsza bo tu znalazłem drugą różnice 175RC prędkość minimalna 2,4km/h, 190RC 2,2km/h, 210RC 2,0km/h. Skrzynia PC 175 minimum 1,9km/h, a PC 190 i 210 po 1,8km/h?
      Jak ktoś coś wie więcej Zapraszam do dyskusji.
       
    • Przez PiotrStaczak
      Witam. posiadam od 2 lat nowego New Hollanda TD5.95, Pojawił mi się dziś błąd 3842 i ikona oznaczająca " Defekt układu wydechowego, utrata mocy ciągnika". miał może kiedyś taki komunikat?
       
    • Przez podlach93
      Witam, mam nowy szarpacz do sześcio klawiszowe go new Hollanda tx. Może ktoś potrzebuje? 
    • Przez hassi37
      Od wczoraj zaczol wariowac pulpit wyswietlacza wlaczajac I wylaczajac wskakiwal na obroty wyswietlal kody awari a to silnika a to cos z fotelem rozlaczal przy tym skrzynie biegow  w koncu juz nic nie wyswietla masy sprawdzalem bezpieczniki glowne przy silniku tez w kabinie tez rece opadaja co to za zlomy produkuja ciagnik 2012  1200 mtg  moze ktos pomozeoze mial podobny przypadek
    • Przez franek1995
      witam po odpowietrzeni układu ciągnik nie odpala po odkrenceniu wtrysku paliwo dochodzi a ciągnik nawet nie puszcza dymku co moze byc przyczyną
×