Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich kolegów problem jest taki jak w temacie tzn nie nie gaśnie mi kontrolka od przedniego napędu po wciśnięciu hamulca ,gdy wcisnę włącznik/wyłącznik ten zielony to zgaśnie także sterowanie przez ten włącznik działa ,wiem że gdy kupowałem ten traktor to u sprzedającego działało wszystko bez zarzutu,ale po dojechaniu do domu przestało działać po wciśnięciu hamulca nie gaśnie kontrolka od napędu dodam że czujniki hamulca działają ponieważ zapalają się światła STOP także proszę o pomoc  :)

Opublikowano

Rok to 1992 ,tak ale jak go zgaszę z wyłączonym napędem i gdy zapalę to kontrolka się świeci i po wciśnięciu hamulca powinna zgasnąć a nie gaśnie dopiero zielonym guzikiem muszę go wyłączyć to zgaśnie

Opublikowano

No i tak ma być, naciśnięcie hamulca nie rozłącza napędu tylko aktywuje guzik. Sprubuj po odpaleniu wyłączyć napęd samym guzikiem (nie powinno się dać), dopiero naduszenie hamulca spowoduje że guzik będzie aktywny.

Opublikowano

Dzięki kolego ptaszyna poszedłem właśnie sprawdzić i jest dokładnie tak jak napisałeś  :) ,także dużo jeszcze muszę się nauczyć na temat tego traktora,ale jeszcze jedno pytanie ktoś mi podpowie jak jest z tym pół biegiem (skrzynia 16x16) załącza go się tym guzikiem nad blokadą ma ikonkę biegnącego ludzika gdy go wcisnę to podświetla się to dobrze ale gdy go wycisnę to nie powinna się palić ikonka z zajączkiem na desce rozdzielczej? ;)

 

 

Opublikowano

Tak te kontrolki koło zmiany biegów to działają bez zarzutu ale mnie interesuje kontrolka na desce rozdzielczej tam gdzie znajdują się wszystkie kontrolki a zając jest chyba trzeci od prawej w dolnym szeregu obok kierunkowskazów przyczepy  :mellow:

Opublikowano

Witam,dla zainteresowanych tą kontrolką z zającem,pali się w tedy gdy jest grupa biegów jest przebita na zającu czyli pali się jednocześnie ikonka z zającem obok dźwigni zmiany biegów i na desce rozdzielczej,po wymianie żarówki (przepaliła się) ujawniła się od czego ona jest :)  także temat zamykam i dziękuję za podpowiedzi  :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v