Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak wiem żę takie coś bo to miałem bo kiedyś było tak że zaczął szaleć na wolnych obr od 1tyś do ok 800 i ojciec kupił jedną to w ogóle nie chciał chodzić na niej pojechał do sklepu to facet nie chciał wymienić wcale tego w końcu kupił taką jak wysłałeś link wyrzymała jakieś pół roku i siadła i znów nie chodził normalnie tylko ciapał w orce jego max obr to były 1500 obr aż później wuj przyjechał mówi daj tą pompkę swoją miał na zapas ze starej pompy założyliśmy i do dziś chodzi normalnie tylko nie pali jak trzeba bo gdzieś mu się cofa paliwo i zanim dostanie tyle ile potrzeba to rozrusznik się gorący robi nawet gdy zaczę pompować to nie zapali od razu bo ona za ciężko chodzi i nie wcisnę tyle razy ile potrzeba ja wciśnę są 2 razy i stawia opory już

Opublikowano

Jak stawia ci ręczna pompka opory to jak wcześniej pisałem że masz nie drożny otworek na śrubie od nadmiaru paliwa to jest rurka połączona od filtrów do wtrysków i na filtrach paliwa ta śruba ma malutki otworek i on przypuszczalnie jest zatkany.

Opublikowano (edytowane)

Ja tą srubkę to kupiłem nową kiedyś bo jak się odkręcało co chwile na filtrach paliwa tą srubkę to się ukręciła i ta nowa ma dziurkę jak początek igły taka malutka to ona taka powinna być czy trochę  większa? ale paliwo idzie przelewem do baku jak tak pompuję od razu leci a kiedy nie pompuję tylko rozrusznikiem kręce leci ropa z powietrzem

Edytowane przez pawelT25
Opublikowano

Ta śrubka musi mieć malutki otworek ale żeby odpowietrzyć dobrze układ to trzeba popuścić tą śrubkę i pompować aż poleci paliwo bez powietrza i musi zapalić na strzał teraz omijając odstojnik tak jak kazałem tylko popuść tą śrubkę żeby zaciągnąć paliwo ze zbiornika i żeby wywalić powietrze z układu a następnie popuść kaptur za pompą i też przepompuj pompą ręczną i musi zagadać na stał 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v