Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam potrzebuje opisu tablicy bezpieczników oraz schematu calej instalacji do ciagnika same prosze o pomoc.jezeli ktos jest szczesliwym posiadaczem same explorera to prosze o odpowiedz,poniewaz mam jeszcze jeden temat do przedyskutowania odnosnie same explorer95 ciassic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JUMIKO
      Witam, ciągnik jak w tytule z 2006 roku, przebieg 7000mth z silnikiem 1000.4WT10 . Podczas siewu z agregatem i siewnikiem 2,5 m nagle zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Ciągnik został zgaszony i zholowany, po sprawdzeniu poziomu oleju okazało się że go przybyło. Płyn i olej w silniku przed wyjazdem był sprawdzony i wszystko było w normie. Silnik nigdy wcześniej nie brał oleju, nie zmieniał się jego poziom i nie dymił było wręcz książkowo. Po spuszczeniu oleju z miski okazało się że w oleju jest płyn z układu chłodzenia i było go z 5 litrów  https://youtu.be/OPqo7VNCoc0    , filtr oleju zatkany " glutem ". Krótka diagnoza i pomyślałem o rozszczelnieniu się wymiennika ciepła (chłodnicy oleju) lub wydmuchana uszczelka pod którąś z głowic, po rozebraniu nie było oznak by któraś z tych rzeczy była uszkodzona. Następna diagnoza to oringi na tulei i tuleja została wyjęta lecz oringi też były Ok. Po dokładnym obejrzeniu tulei okazało się że jest pęknięta  :-(
      Pytanie brzmi:
      - co mogło być powodem takiej awarii ?
      - jakimi momentami dokręcić głowice ?
      - jakie ustawić luzy zaworowe ?

       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v