Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?post-140047-0-04900500-1419161052.jpg

Edytowane przez Zetor-Team-7711
Opublikowano

Witam 

 

Da się to wymienić bez problemu,to typowe łożysko takie jak np w siłownikach występują. 

 

Wybijasz stare łożysko i kupujesz nowe o symbolu GE20ES nabijasz i masz problem luzu załatwiony.

 

Sprawdz dla pewności czy wymiary się zgadzają  20x35x16 

 

Podaje link do takiego łożyska jak wygląda https://www.google.pl/search?q=%C5%82o%C5%BCysko+GE20ES&safe=active&espv=2&biw=1280&bih=637&source=lnms&sa=X&ei=ItiWVPqcEauGywPDmoCIDA&ved=0CAcQ_AUoAA&dpr=1.5

 

Opublikowano

Odgrzewam temat, bo planuję u siebie ogarnąć te luzy.

Czy takie łożysko nie powinno mieć smarowania? Trochę d dali, bo 1 punk więcej, jak i tak obok są 2, to by różnicy nie zrobił.

A i zastanawia mnie, czy tam gdzie cała ta dźwignia się obraca (czyli miejsce po lewej stronie zdjęcia) jest też jakieś łożysko czy co, bo u mnie tam też już jakiś luz jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ekitowski
      Witam.
      Przy moim MTZ-cie 82 wyrwał się wspornik siłownika podnośnika - ten pod siedzeniem, niestety ułamana została też dźwignia (klucz 22), którą przełączamy WOM na obroty zależne. I tu pytanie - czy koniecznie muszę ją naprawiać - nie korzystamy z tego wcale? Czy to nie będzie się samo przełączać - albo co gorsze czy ta ułamana część, która jest w tylnym moście nie narobi jakiś problemów? Dźwignia ułamała się równo z pokrywą mostu. Próbowałem ją ruszyć - miałem nadzieje że wychodzi do góry ale niestety nie chciała ze mną współpracować. Ktoś ma może jakiś schemat - jak to jest zbudowane?
      Z góry dziękuję za poświęcony czas.
      Pozdrawiam
    • Przez ZirakS
      Witam, mam problem odnoście dostania kompletnej dźwigni wraz z wszystkimi jej częściami która służy do przełączania hydrauliki wewnętrzna-zewnętrzna. Na wiosnę ukręciła mi się stara i zgubiłem jedno cięgiełko od niej a teraz przełaczanie na tura jest mordęgą bo albo na sznurek albo trzeba skręcać ją aby była w jednej pozycji a sami wiecie zajmuje to trochę czasu i JEST CHOLERNIE NIEWYGODNE. Proszę o pomoc
    • Przez Adex
      Witam
      Mam pytanie co może być przyczyną opadającej wajchy podnośnika w ursusie c-360. Dopychając wajchę do końca(położenie do podnoszenia) po podniesieniu trzeba ją cały czas trzymać ręką ponieważ po puszczeniu wajcha opada i podnośnik się opuszcza. Dokręcałem już śrubki tej wajchy aby ciężej chodziła i może coś trzymała ale to prawie nic nie daje a jak już dokręce tak żeby coś dawało to wytrzyma kilka godzin i dalej to samo.
    • Przez pawel1982
      Witam wszystkich.
      Może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie jaką funkcję pełni dźwignia z prawej strony pod siedzeniem w tym właśnie modelu.
      Dodam tylko że jest to mała dźwignia z oznaczeniem "+ - -". Obok niej są dźwignie hydrauliki i tylkego podnośnika
    • Przez inka1801
      Witam!
      Mam kilka pytań odnośnie dzwigni przedniego napędu. Czy działa na 2 czy na 3 razy? U mnie działa tylko w górę i na środek a do dołu nie chce się przesunąć. A jeżeli jest na środku to przedni napęd jest włączony czy wyłączony?
      Z góry dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v