Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

WorguleFarm    0

Witam, chcę zamontować do swojej C-360 jakieś zwykłe radio i 2 głośniki

Chciałbym się dowiedzieć co muszę kupić dokładnie, jak to podłączyć aby wszystko grało.

Jak połączyć przewody do głośników radia, czy jakiś wzmacniacz jest potrzebny... Nie znam się na tym, jeżeli ktoś wie jak to się robi, proszę o pomoc ;D z góry dziękuje

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przewody zasilające i głośnikowe kupujesz w sklepie. Co gdzie i jak podłączyć masz tu:

6455953079b149cfm.jpg

Thomas2135    1210

Najlepiej kup kostkę ISO, różnie ją nazywają i wepnij do odtwarzacza. Na przewodach masz oznaczenia, więc problemu nie będzie. Mówią, żeby nie łączyć, ale jak chcesz mieć radyjko włączane bez wkładania kluczyka i podświetlenie to musisz pomarańczowy połączyć z czerwonym. 100% pewności nie mam i musiałbym sprawdzić.

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma różnego nazywania. Złącze ISO to złącze ISO.

bratrolnika    1888

Najlepiej kup kostkę ISO, różnie ją nazywają i wepnij do odtwarzacza. Na przewodach masz oznaczenia, więc problemu nie będzie. Mówią, żeby nie łączyć, ale jak chcesz mieć radyjko włączane bez wkładania kluczyka i podświetlenie to musisz pomarańczowy połączyć z czerwonym. 100% pewności nie mam i musiałbym sprawdzić.

nie pomarańczowy a żółty

pomarańczowy jak dobrze pamiętam jest od podświetlenia radia włączanego razem z podświetleniem przełączników w pojeździe

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest dokładnie tak jak piszesz.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez rolnik32098
      Witam!
      Moglibyście polecic jakąś kamerkę na porodówkę? Taką na za miliony monet, a dobrą   Zastaniawiałem się nad tą :