Skocz do zawartości

Nowe 6R 6175r do 6215R po dwoch latach udoskonalone


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?

Edytowane przez Roland1993
Opublikowano

Bo konkurencja nie śpi ;) Teraz ciągnik spełniają normę Tier IV Final, oprócz SCR mają też DPF i DOC, cEGR, VTG, CR i to chyba wszystko. Pytanie mam takie: czy Tier IV Final to już ostateczna norma czy jednak nadal "łunia" będzie zmuszała do bardziej rygorystycznych norm emisji spalin?

Opublikowano

beda jeszcze wyższe normy,

 

no i JD ze swoim hasłem "tylko on" może sobie już darować, teraz w jd mamy i dpf i scr a u innych producentów którzy postawili na sam scr sam scr pozostaje w wyższej normie i mogą sie chwalic hasłem "tylko scr"

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Własnie czyli te są naszpilkowane wszystkim co mozliwe. ciekawe jak odnosiło sie bedzie dio do mocy , czy beda zamulone jeszcze bardzuiej jak 6170R

Opublikowano

zauważyłem na stronie JD że zbytnio sie nie chwali wprowadzeniem nowych norm spalin w swoich ciągnikach, a co zatym idzie dołożeniem do niech scr.W dalszym ciągu dumnie pręzentuje hasło (już chyba nie prawdziwe) "tylko on", czyżby bal sie przyznać do błedu jaki popełnił wprowadzając dpf w swoich ciągnikach wiedząc że nie da rady spełnić nastepnych norm spalin na tym rozwiązaniu

Opublikowano

A pamiętam jak wszyscy się podniecali  że" sru ad blue" trzeba lać że koszty dodatkowe a w JD nie. Czyli jednak nie tędy droga. I między innymi od tego momentu JD stracił swoją bardzo dobrą opinię.  ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mam 6170R i powiem szczeze fajnie lac tylko ON :) Ale troche jestem zły bo w tych 6175R jest nowy camand Center 4 zintegrowany z fotelem io wiele i nnych bajerów poprostu ulepszony starszy brat . zaledwie 2 lata minęły i juz go zmienili.

Opublikowano

no niestety na stage IV nie wystraczy samo dpf i recylkulacja- w nowej normie tylko silniki fiata mają samo scr - nawet fendt ma połączenie scr i dpf - takie czasy - płacimy za ochronę środowiska ........ 

Opublikowano (edytowane)

Sisu w mf tez ma sam scr drugiej lub trzeciej generacji.  Silniki 3 cylindrowe sisu w mf 36xx i 56xx mają tylko katalizator doc i egr. Modele 4 cylindrowe 56xx, 66xx, 76xx, 86xx maja doc i scr. Model 87xx ma doc, scr i egr. Żadnych filtrów dpf.

Konstruktorzy jd swego czasu poszli złą drogą. Teraz ciężko jest zawrócić a co za tym idzie przyznać się do błędów. Reklamowali się co prawda jakiś czas hasłem only on. Ale było to na krótką metę. A teraz mają w niektórych ciągnikach wszystko doc, dpf, egr i scr. 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Jakie typy były tych dużych eRek? Szukam używanego typu 6190R, a najlepiej 6215R. Nie wiem z którego rocznika szukać. Wolałbym chyba bez Adblue. Mam 7730 podciągnięte do znamionowych 205KM, czy 6215R pociągnie tyle samo? Szukałem drugiego 7730 ale się rozmyśliłem bo Rki wyglądają na sprytniejsze, a chodzi mi też o lżejsze prace typu opryski itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v