Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pytanie, czy ktoś wie jak działa i jak trzeba ustawić licznik hektarów w kombajnie john 1188 bo niedawno kubiłem kombajn a nie wiem jak się obsługuje ten licznik?post-142666-0-33038200-1415223785_thumb.jpg

Edytowane przez himabor
Opublikowano (edytowane)

No dokładnie taki sam i z tego co zauważyłem to pkazuje mi prędkość o połowę mniejszą niż w rzeczywistości i na tym multitachometrze. To znaczy że trzeba jakoś zmienić w ustawieniach obwód koła bo jest za duży, tylko jak to się ustawia i co pokazuje pod poszczególnym klawiszem?

Edytowane przez himabor
Opublikowano

sprawdź magnesy na podajniku pochyłym z prawej strony, powinny być 2 niżej silnika hydraulicznego od wycofywania gardzieli. 2 małe okrągłe magnesiki i blaszka między nimi bo to właśnie z nich dostaje impuls że heder jest już w górze (bądź na ziemi) i nie ma liczyć (lub ma liczyć) tych metrów do powierzchni pola.

Opublikowano

Wiem że te magnesy odpowiadają za to i wygląda jak by wszystko było ok.ale czasem jak jadę nawet z wyłączona młocarnia i podniesionym hederem to licznik dalej bije. Jak sprawdzić co jest nie tak? Czy jest jakaś specjalna procedura po wyzerowaniu licznika?(

Opublikowano

Nie no widać jak zmienia się powierzchnia no i na pewno dolicza przy nawrociach bo zawsze mi zawyża w porównaniu do areału.

A możesz zrobić zdjęcie tych magnesów przy hederze bo wydaje mi się , że lekko się mijają ale nie widać śladów przeróbek -wszystko jakby w oryginale.

Opublikowano

Jak powinny wyglądać magnesy na podajnik pochyłym ? Mam licznik, ale prawdopodobnie nie zlicza prędkości, wyświetla jedynie na opuszonym hederze znak r - jak na foto. Jak to ustawić, wprowadza się obwód koła?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v