Dami147

Renault 710 RZ Problem z WOM

Polecane posty

Dami147    18

Witam, po włączeniu wom jak ciągnik zimny wom działa zaś jak tylko się rozgrzeje przekręcam pokrętłem i tylko zapala się pomarańczowa lampka od przekaźnika i przekaźnik nie działa. Co może być? Myślałem że to wina oringów w elektrozaworze wymieniłem na nowe ale dalej to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Oringi w elektrozaworze napewno nie są i nie były by przyczyną, ponieważ wałek i tak by sie kręcił. Niestety według mnie jest to wina przewodów dajacych impuls aby właczyć lub wyłaczyć wom. To jest duży problem ponieważ musisz znaleźć przewód zwiazany z wom. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dami147    18

przewody są ok bo już komuś kiedyś się przetarł i jest puszczony osobny jeden i sprawdziłem go i jest cały

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

I przewody elektryczne raczej nie daly by obiawu tylko przy rozgrzanym ciagniku. Znalazles kolego przyczyne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Jak się tak dzieje to nie wykluczone że problem jest po stronie modułu ale na forum ci raczej nikt tego nie naprawi trzeba wszystko sprawdzać po kolei łącznie z podmianą modułu na inny.

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dami147    18

Kurde nwm już sam teraz to nawet i jak zimny nie chodzi czasami potrafi załączyć się jak jest zimny a czasami nawet jak zimny też nie łapie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Przypadkiem WOM nie jest załączany przez elektrozawór, jak tak to można podpiąć go na "krótko", czyli doprowadzić zasilanie z aku za pomocą zwykłego włącznika, będziesz miał odpowiedź czy wina jest po stronie elektryki a jak dalej nie będzie działało to znaczy że sprawy mechniczno-hydrauliczne.

Elektrozawór jak naprawiałeś to rozumiem że sprawdzałeś jego działanie i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj