Skocz do zawartości

John Deere 1550 CWS ślizgający się pas


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Posiadam John Deere 1550 CWS z 2005 roku i posiadam następujący problem: podczas pracy z przystawką geringhoff rota disc po podjechaniu paru metrów zaczyna się ślizgać pas od napędu przystawki i się wyłącza, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu przez chwile jest dobrze, ale problem powraca- co może być tego przyczyną?. Z lewej strony kombajnu koło ruru wyładowczej są elektrozawory i jakieś bezpieczniki, zamieniłem je miedzy sobą od wysypu i włączania hederu lecz to nie pomogło. Prosiłbym o pomoc.

Opublikowano

Skoro pas się ślizga to jest nie napięty lub już zjechany. Jaki to pas ? , Klinowy, płaski, zębaty a może jak przy gaciach :P . Takie usterki eliminuje się od najprostszych poczynań a dopiero potem ingeruje w elektrozawory.

Opublikowano

Przypuszczam że pas jest już wypracowany (sprawdź czy przypadkiem boczne krawędzie nie są wytarte i pas nie opiera się wewętrzną stroną o koło pasowe, pas powinien pracować bokami) i dlatego się ślizga, nie znam tego kombajnu. Możesz wrzucić zdjęcia, będzie łatwiej

Czy coś w ten sposób?        

Opublikowano

Dziś wyjołem ten pas i chyba on jest zużyty bo po przyłożęniu do koła wpada do środka, moim zdaniem powinien być wyżej od krawedzi koła a on jest niżej. Zaryzykuje i wymienie na nowy może pomoże

Opublikowano

Kupiłem ten pas, koszt 500 zł, ale różnica w długości widoczna, stary jest rozciągnięty o wiele dłuższy od nowego. Zobaczymy w sezonie czy to była tego przyczyna. Dzięki Panowie za rady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v