Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam Renault w prostej wersji 133.14 z roku 1983 na liczniku 10.000 mth ale ostatnio wskazówka się zacięła więc wyjąłem licznik a tam ślady po szpilce hehe obejrzałem to dokładnie i wynika z tego że Reno miało przebieg ok 2045 mth ( patrząc po nakłuciach na cyfrach) to i tak było by rewelacyjnie..kto wie może ma tyle bo nie malowana a silnik rakieta ale wracając do wątku to naprawdę dobre ciągniki u mnie mankamentem jest skrzynia 30 tka (tak naprawdę jedzie 35) , ciągnik nie do zajechania, w ciągnikach z EHR trzeba pilnować wymiany oleju  dobrze jest też pod spodem skrzyni przyczepić magnes neodymowy który wszystkie opiłki będzie ściągał..Ogólnie wdzięczny ciągnik o prostej budowie i silniku nie do zajechania .Warto rozejrzeć się za miękką kabiną w wersji 54 z mechanicznym rewersem i ew. EHR.. 

Opublikowano

 

Haha tak się składa ze ja jestem a raczej byłem właścicielem tego Renaulta z drugiego linku.Przypadkiem znalazłem tu na forum komentowanie mojego ciągnika.

Zadnych dziur w kabinie nie miał ten ciągnik nie wiem co tamten  jeden wymyśli komentatorł.

Gumy na pedałach hamulca nie miał te minimalne wytarcie farby to zerowa sugestia zuzycia ze  ciągnik ma duży przebieg,a dywanik to od nogi wytarty,bo przecie na kierownicy nogów się nie trzyma tylko na podłodze:-).

A co do licznika to zagranicą krótko przed sprzedazą miał załozony nowy licznik(stary widocznie się uszkodził i ktoś kupił nowy w polsce kosztuje 1000zł więc nikt tak sobie z nudów go nie kupił.

Oczywiście przebieg nie do ustalenia  prawdziwy to fakt.

Opony były w super stanie,silnik skrzynia bez zastrzeżeń.Jak na 25 letni ciągnik to cięzko znaleśc w tak dobrym stanie jak mój.

Sprzedałem go bo zamarzyłem sobie o lepszym modelu i kupiłem Renaulta Aresa 620X,a czy lepszy???hmm cięzko powiedzieć w 110-14 nie miało się ogólnie co psuć,a tu to nakichane cudów troche jest.

Zawsze lepszy podnośnik tradycyjny na cięgnie jak te ERH chyba ze ktos kupuje nową sztuke ciągnik to co innego.Używane ciągniki to kazdy jeden swoje juz ma wykręcone i ogólnie kazdy jeden ma przebieg 10-20 tyś,a nie 4-6 -8tyś jak mają odkręcone.Zagranicą ciągniki robią duzo ładne z wyglądu a wśrodku bywają zjechane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v