Skocz do zawartości

Renault 68.12 czy ktoś posiada ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Czy ktoś z forumowiczów posiada model Renault 68.12 lub 68.14 i mógłby się podzielić wrażeniami z użytkowania ?

Czym różnią się wersje zwykłe od S i RS ?

 

Szukam zamiennika C360 o trochę większej mocy tak ok. 65KM a te modele Renault wydają się ciekawe i w miarę tanie, przynajmniej w zakupie :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez miki1983
Opublikowano

No wlasnie. Wiekszosc chwali te modele zwlaszcze jesli chodzi o spalanie

 

A tak z innej beczki Wczoraj mierzylem zużycie paliwa w ranacie 155.54 przy 12 tonowej przyczepie do kuku. Odwóz 3 km teren pagorkowaty spalila 8 litrow na godzine. Wynik super

Opublikowano

No wlasnie. Wiekszosc chwali te modele zwlaszcze jesli chodzi o spalanie

 

A tak z innej beczki Wczoraj mierzylem zużycie paliwa w ranacie 155.54 przy 12 tonowej przyczepie do kuku. Odwóz 3 km teren pagorkowaty spalila 8 litrow na godzine. Wynik super

Wynik bardzo dobry, chociaż przyczepa 12 ton z kukurydzą chyba raczej na 150KM ciągniku dużego wrażenia nie robi :)

Opublikowano

 

 

Ja miałem dobre są ale dużo paliwa zużywa

 

duzo to pojecie wzgledne, bo dla jednego 5l a dla inego 15l to bedzie duzo

 

pozatym jak mozna wierzyc nowemu uzytkownikowi, ktory pierwszy post napisal wlasnie w tym temacie

 

ciagniki bardzo dobre, o ile sa zadbane jako-tako

spalanie silnikow MWM jest bardzo niskie, do tego dobrze zestopniowana skrzynia z rewersem i dosc dobry uciag jak na mase tych ciagnikow

 

wynik 8l/h w transporcie modelem 155 naprawde jest niski

Opublikowano

Posiaam 651 czerwoną z silnikiem d227-4, czyli ten sam silnik i prawie ta sama moc i spokojnie mogę polecić ten model, jeśli kupisz w dobrm stanie napewno bedziesz zadowolony, S i RS to modele kabin, jeśli chodzi o spalanie to mam porównanie tylko do ursus 35-12 renia pali napewno więcej ( ale to przecież jeden tłok i kilkanaście koni różnicy ), nigdy dokładnie nie mierzyłem ale jest oszczędny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v