Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak patrze za 130. ciagnik bedzie pracowal na 40hektarach jako ciagnik główny czyli orka, siew, transport. a układ pneumatyczny w jd jest jedno czy dwuobwodowy? 


a co to jest  ten eco shift?

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli będzie przy prędkości 40km/h będziesz miał 1800/1900 obrotów silnika a nie 2470 jak w przypadku mojego 6620se ;).

Będzie ci mniej automatycznie palił! 

Opublikowano

No to jest jak normalna skrzynia biegow, tylko ze masz jeszcze polbiegi ;) Po prostu ustawiasz bieg zalozmy D1 i orzesz. Dojedziesz do konca i tylko reweresem przod tyl i latasz tak :D A bieg caly czas jest zalaczony. Tylko na zawracaniu rewersem sie poslugujesz ;)

To juz od Ciebie zalezy. Mozesz dac bieg C4 i wieksze obroty lub D1 na mniejszych ;) Tutaj chodzi o predkosc lub moc ;) Jak moc nizszy bieg, predkosc wiekszy ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No to jest jak normalna skrzynia biegow, tylko ze masz jeszcze polbiegi ;) Po prostu ustawiasz bieg zalozmy D1 i orzesz. Dojedziesz do konca i tylko reweresem przod tyl i latasz tak :D A bieg caly czas jest zalaczony. Tylko na zawracaniu rewersem sie poslugujesz ;)

To juz od Ciebie zalezy. Mozesz dac bieg C4 i wieksze obroty lub D1 na mniejszych ;) Tutaj chodzi o predkosc lub moc ;) Jak moc nizszy bieg, predkosc wiekszy ;)

D1 do orki? myślę, że c4 wystarczy w zupełności osiągnąć prędkość 10km/h Na d1 to ciągnik się dusi. I najlepsze i najbardziej ekonomiczne obroty to ok 1800 bo powyżej 2000 to już w komin leci a nie w robotę! ;) Mam 2 johny więc wiem trochę. Sam też jeździłem 6140M i 6140R

A w załączniku masz wygląd skrzyniy

post-95719-0-45670300-1410696382.gif

Edytowane przez John6620
Opublikowano

pracuje na mf 6485 i nie jestem zadowolony z tego ciagnika. ma on 2100 motogzodzin i własnie siadły wtryski co troche cos z nim jest nie tak serwis conajmniej 4 razy w roku do czegos potrzebny

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Słuchajcie ok te masseye kiedyś to było coś a teraz to wszystko jest podobne. Masey jest porównywalny do case/steyr bądz nh ^^ 

Opublikowano

W jd też ci pewnie wtryski padną skoro nie wiadomo co lejesz. Awarie układów wtryskowych są z reguły winą użytkujących bo leją nie wiadomo co. Jeśli chodzi o samo spalanie nowe mf y na pewno spalą mniej niż nowe jd bo mają scr a nie dpf. Wiele testów na hamowniach to potwierdza.  Pisanie bajek, że mf jest porównywalny do case itd to jest śmiech. Słyszałem,czytałem sporo dobrych opinii o case zwłaszcza tych większych. Podobnie o nh. W pewnym gospodarstwie jest jd 6170m i kilkuletni nh o podobnej mocy. Sam operator mówił, że nh  jest w stanie jechać o 2km/h szybciej z tym samym pługiem na tym samym polu niż jd. Jd to dobre ciągniki ale w wielu przypadkach przereklamowany takimi bajkami ja tu czytam.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A ile koni ma tamten nh 200 ;) / Pewnie coś z serii TM ^^ a te dzisiejsze Nh to dałbym sobie rękę uciąć, że nie pójdzie szybciej :) 

Opublikowano

Nie rozumiesz co to jest podobna moc? Ten i ten miał 170 KM. Pracownicy gospodarstwa czekali z niecierpliwością na nowego jd. Niestety testy w polu obnażyły całą prawdę przykrą dla jd. NH z 7 tys mth na liczniku był lepszy o 2 km/h. Sam osobiście słyszałem relację traktorzysty na polu który tylko co wyszedł z tego jd. Dodam, że jd miał już kilkaset mth więc powiedzmy, że był dotarty. Chociaż te nowe silniki w sumie docierania nie wymagają. Niestety ie wszystko z pod znaku jd jest naj. Chociaż jak mówię to nie są złe ciągniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v