Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich, jest w palnie nowy ciągnik i interesuje mnie Fendt 512 z 98 roku z przebiegiem 10 tyś. mtg.

Powiedzcie mi wszystko o tej serii Fendt'a z tego rocznika, posiadacze tego ciągnika nie wypowiedzą się o usterka jakie mieli w nich.

Bardzo ważne jest dla mnie spalanie tego ciągnika także jeśli ktoś ma to niech napisze ile mu spala i z jaką maszyną.

Ten Fendt miałby być głównym ciągnikiem w gospodarstwie i miałby zastąpić polską szóstkę Ursus 1224 Trubo którego możecie zobaczyć w mojej galeri.

I jaki on ma komupterek z tego rocznika czy duzo jest w nim elektroniki.

Oraz koszty napraw poszczegolnych elementów tego ciągnika.

Z góry wielkie dzięki wszystkim, pozdrawiam!

Opublikowano

powiem ci tak silnik MWM td 226 bardzo ladna kultura pracy te silniki slyna z sily ekonomi i bezawaryjnosci jedyna bolaczka sa gumki na tulejach spr czy olej jest ok czarny skrzynia 6 biegowa z 4 nadbiegami na kazdy bieg rewers spr czy zmienia plynnie nadbiegi i czy biegi nie wyskakyja i dobrze sie zmieniaja bo skrzynia jest dosc droga w naprawie wiec musi wszystko smigac , najlepiej jak jedziesz ogladac ciagnik poszukaj kogos kto jezdzil takim ciagnikiem lub ma taki ciagnik i wie oco kaman podnosni ehr wlaczanie napedu , blokady , walka wszystko z guzika wiec trzeba wszystko dobrze posprawdzac czy jest sprawne bo naprawy nie sa tak tanie jak w ursusie wiec wszystko musi byc sprawne i oczywiscie spr wyswietlacz czy sa jakies bledy i czy jakies zbedne kontrolni sie nie swieca po zapaleniu silnika lepiej spedzic kilka godzin na spr niz pozniej plakac ze cos niedziala jezeli ten traktor byl serwisowany oleje na czs zmieniane i przebieg jest ORBINALNY to powinien drugie tyle zrobic chodzil juz w pl czy sprowadzony z ue jak spr dokumenty czy sie wszystko zgadza z tabliczka zeby niebylo jaj przy rejstracji powodzenia daj zan co i jak

Opublikowano

powiem ci tak silnik MWM td 226 bardzo ladna kultura pracy te silniki slyna z sily ekonomi i bezawaryjnosci jedyna bolaczka sa gumki na tulejach spr czy olej jest ok czarny skrzynia 6 biegowa z 4 nadbiegami na kazdy bieg rewers spr czy zmienia plynnie nadbiegi i czy biegi nie wyskakyja i dobrze sie zmieniaja bo skrzynia jest dosc droga w naprawie wiec musi wszystko smigac , najlepiej jak jedziesz ogladac ciagnik poszukaj kogos kto jezdzil takim ciagnikiem lub ma taki ciagnik i wie oco kaman podnosni ehr wlaczanie napedu , blokady , walka wszystko z guzika wiec trzeba wszystko dobrze posprawdzac czy jest sprawne bo naprawy nie sa tak tanie jak w ursusie wiec wszystko musi byc sprawne i oczywiscie spr wyswietlacz czy sa jakies bledy i czy jakies zbedne kontrolni sie nie swieca po zapaleniu silnika lepiej spedzic kilka godzin na spr niz pozniej plakac ze cos niedziala jezeli ten traktor byl serwisowany oleje na czs zmieniane i przebieg jest ORBINALNY to powinien drugie tyle zrobic chodzil juz w pl czy sprowadzony z ue jak spr dokumenty czy sie wszystko zgadza z tabliczka zeby niebylo jaj przy rejstracji powodzenia daj zan co i jak

Byłem ogladać fendta, biegi oraz pułbiegi ładnie chodza na rewersie wszystkie, tylko ten Fendt podobno miał wymieniany tylny most i z tego co widzielismy z tatą gdzieś z tego tylnego mostu mu cieknie olej po za tym wszystko okey. Jeszcze pod koniec jak nim jeździłem to strasznie stracił moc i tylko na małych oborotwach chodził niechciał wogule ich zwiększyc jak by paliwa nie dostawał ale własciciel stwierdził że paliwo musi mu sie konczyć no i trochę kopcił nie aż tak ale kopcił .

Opublikowano

Byłem ogladać fendta, biegi oraz pułbiegi ładnie chodza na rewersie wszystkie, tylko ten Fendt podobno miał wymieniany tylny most i z tego co widzielismy z tatą gdzieś z tego tylnego mostu mu cieknie olej po za tym wszystko okey. Jeszcze pod koniec jak nim jeździłem to strasznie stracił moc i tylko na małych oborotwach chodził niechciał wogule ich zwiększyc jak by paliwa nie dostawał ale własciciel stwierdził że paliwo musi mu sie konczyć no i trochę kopcił nie aż tak ale kopcił .

PS. jak miał włączony przedni napęd to miał słabszy skręt i tak coś pukało delikatnie jak skręcił na max'a

Opublikowano

Odpuść sobie 512 - tarczki od półbiegów na dzień dobry - ok 6 tys same części. Jak kopci i już są problemy to szukaj innego. Ciągniki serii 300 są mniej awaryjne bo mają mniej ustrojstw które mogą paść. Prostsza skrzynia choć i tak skomplikowana, pierwszy wysiądzie bieg drugi i trzeci jak coś. O tyle dobrze że można kupić pojedynczo elementy a nie jak w MF w kompletach po 8 tys za sztuke na bieg. Pierwsza siada elektronika, sam mam 312 i już się troche we znaki dała. Osobiście poleciłbym jakąś Renówkę, mechaniczna - mniej elektroniki, silnik MWM :)

Opublikowano

szukaj spokojnie masz czas skladanek nie kupuj bo z tym konca nie dojdziesz a koszty duze jest w czym wybierac na rynku wiec na spokojnie lepiej wydac troche na paliwo i pozwiedzac pl niz kupic jakas OKAZJE pozdrawiam

Opublikowano

szukaj spokojnie masz czas skladanek nie kupuj bo z tym konca nie dojdziesz a koszty duze jest w czym wybierac na rynku wiec na spokojnie lepiej wydac troche na paliwo i pozwiedzac pl niz kupic jakas OKAZJE pozdrawiam

I ten co ogladałem Fendt to miał mieć podobno 10tys mtg a jak przyjechalismy to na zegarze było 17tyś :)

Opublikowano

sam widzisz jak ciezko jest cos kupic dobrego na okazje to szkoda czasu i pieniedzy na paliwo bo okazi NIE MA a w jakim przedziale cenowym sie rozgladasz ?

Tak do 100tyś ale wiadomo jak bedzie 10 wiecej to kupimy za 110 ale szukam za jak najmniejszą stawkę chociaż każdy z ceną ponieżej 90tyś z serii 500 ma coś uszkodzone jakis brak lub słabsze wyposażenie np brak klimy lub tuza

Opublikowano

Odpuść sobie 512 - tarczki od półbiegów na dzień dobry - ok 6 tys same części. Jak kopci i już są problemy to szukaj innego. Ciągniki serii 300 są mniej awaryjne bo mają mniej ustrojstw które mogą paść. Prostsza skrzynia choć i tak skomplikowana, pierwszy wysiądzie bieg drugi i trzeci jak coś. O tyle dobrze że można kupić pojedynczo elementy a nie jak w MF w kompletach po 8 tys za sztuke na bieg. Pierwsza siada elektronika, sam mam 312 i już się troche we znaki dała. Osobiście poleciłbym jakąś Renówkę, mechaniczna - mniej elektroniki, silnik MWM :)

 

Polecasz Reno? To nieporozumienie, wolałbym Case MX(skrzynia niedroga taka) jak już od Reno, Reno ma silnik MWM ale to inne modele z całkiem inna charakterystyka, z badziewiasta pompa wtryskowa, przywiezione wszystkie z FR na zerowym wyposażeniu... Skrzynia w 500 to jest to samo co DF Agrotron i Case CS firmy ZF wiec Fendt nic nie ma do ceny jej naprawy...

Opublikowano

nie reno zamiast fendta to tak jak by porownac reno do mercedesa przeciez te ciagniki az tak sie nie psuja a czesci do reno tez na ulicy nie znajdziesz albo za darmo nikt nieda tylko trzeba znalesc orginalny traktor z przebiegiem wmiare mormalnym i oczywiscie serwisowanym a najlepiej z servisu a albo rolnika i przedewszystkim sprawny w 100%za 110tys mysle ze nie powinno byc problemu

  • Like 1
Opublikowano

Się nie zdziw jak zobaczysz co oferują za 110 tys. Żebyś tylko malowanego nie kupił. Już słyszałem o zarżniętych 500, silnik robiony w PL na słowo honoru po taniości, oponki nowe, malowanie, nowe siedzenie. I idzie taki jak cygan za matke a potem płacz że ładny ale się rozleciał.

Opublikowano

wiem co pisze ten temat przerabialem juz kilka razy z seria 300 i 500 dla siebie kupowalem i znajomych wszystkie ciagniki byly z GB bo znam tam ludzi w serwisie fenda i jak cos jest nie tak to naprawiaja i kazdy traktor jest sprawny dla farmerow w GB co kupuja uzywane ciagniki daja gwarancje rozruchowa 200h wiec nie kupuja kota w worku traktory troche wiecej kosztuja niz u innych handlarzy ale sa sprawdzone i z orginalnymi przebiegami na zyczenie po kupnie moga pozmieniac oleje filtry wszystko tak ja ma byc ale to juz extra koszt

Opublikowano

Się nie zdziw jak zobaczysz co oferują za 110 tys. Żebyś tylko malowanego nie kupił. Już słyszałem o zarżniętych 500, silnik robiony w PL na słowo honoru po taniości, oponki nowe, malowanie, nowe siedzenie. I idzie taki jak cygan za matke a potem płacz że ładny ale się rozleciał.

Ale to oczywiste że nie patrzy sie na wygląd ciągnika! Trzeba poprostu szukać i czekać na DOBRA okazje tak jak kolega zenek_19 napisał.

W każdym razie dzięki chłopaki za pomoc ale jeśli byście mieli jeszcze jakieś informacje to piszcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v