Skocz do zawartości
zbig

KIOTI NX4510C

Polecane posty

zbig    0

Ma ktoś na forum z rolnikow ten model traktora jest to nowsza wersja DK451C proszę o opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

podepnę się pod temacik co myślicie o rx 7320 ???? ogladalem na targach kabina duża wszystko co potrzebne ma cena nie za wysoka niby jakiś odłam od kuboty ???? podoba mi się ogólnie ale brak opini jak cos wieci to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chopin    3

jestem posiadaczem NX 5510C. można śmiało pytać:)

 

100 mtg w 3 tyg. zero awarii hehe

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jestem posiadaczem NX 5510C. można śmiało pytać :)

 

100 mtg w 3 tyg. zero awarii hehe

Witam,

tez niedawno kupilem, wlasnie do mnie jedzie z Narwii  :)

jestem bardzo ciekaw jak Twoje wrazenia po dluzszym uzytkowaniu? bo ja ze swoim mialem kontakt przez kilka minut :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kala3452    0

Witam posiadam rx7320 od jakiegos czasu jak narazie super porównywalny do nh t4 75 a śmiał bym powiedzieć ze nawet lepszy masywniejszy lepsze wykonanie jak za te pieniadze ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riderNIKO    0

Witam,najlepszego w nowym roku życzę.po takim czasie teraz ja zapytam szanownych kolegów,jak tam Wasze Kojociki ile motogodzin i jakie awarie???z jakimi sprzętami ganiają??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizur1    0

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem nx 4510,już jest po pierwszym przeglądzie i jak na razie jest ok.Miał zastąpic wysłużonego ursusa c-360 i z powodzeniem mu się to udaje a nawet lepiej.Ekonomiczny,zwrotny no i ten przedni napęd o który sześcdziesiątka aż prosiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kala3452    0

Witam posiadam rx7320 od ponad roku i prawie 500mth i jak do tej pory zero awarii wycieków czy cos w tym stylu super jestem zadowolony jak ktos ma jakies pytania zapraszam pozdrawiam!!  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam! Interesuje mnie model rx 7320, skoro masz juz 500 mtg to możesz juz coś o nim powiedziec, przy jakich maszynach pracuje i jakie spalanie, jak się spisuje w transporcie, no i jak byś mógł sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym dopuszczalną masę całkowitą przyczep (w dowodzie jest to pod symbolem O1), no i jak sie sprawuje filtr cząstek stałych?

Edytowano przez bodzio9909789

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×