Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam dostepna mala dzialke 0,3200 h .

Chciałbym coś na niej posadzić .

Co się na takiej działce teraz oplaca posadzic i o tej porze roku.

Konkretnie chcialbym sie dowiedziec jak to w praktyce wyglada poniewaz nie mam doświadczenia.

Można powiedzieć że jestem na starcie.

Ps. wiem że to bardzo mala dzialka ale od czegos trzeba zaczac

Edytowane przez phantom
Opublikowano

i tu jest problem bo jak nie masz doświadczenia to cięzko ci będzie cokolwiek zarobić, jak nie umiesz i nie wiesz czym opryskać to ci wszystko w ciul zarośnie albo się orobisz przy tym, generalnie najprostsza odpowiedz : co w twojej okolicy masz możliwość sprzedać albo co uprawia sąsiad jeśli nie masz doświadczenia to może ci coś doradzi albo podglądniesz

Opublikowano

Możesz robić to metodą prób i błędów,czytając wcześniej tematy oraz artykuły na forach,zonaczysz że w praktyce to naprawdę nic trudnego ani nadzwyczajnego posadzić porzeczki- bo to właśnie proponuje na tym skrawku ziemi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez evolution93
      Witam.
      Za rok kończy mi się plan 5 lat i czas zacząć myśleć na przyszłość. Czy są jakieś zboża ,warzywa lub inne rośliny które warto posiać /posadzić w gospodarstwie ekologicznym czy pozostaje wszystko wrzucić w łąki?obszar jaki mam do zagospodarowania to 11 ha.
    • Przez vitara
      Mam gdzie posadzić tylko powiedzcie mi co posadzić na opał aby szybko rosło
      - topola
      - osika
      -jesion
      -dęby ?

Może wierzba energetyczna ?
    • Przez jafar21