Polecane posty

Witam.Mam taki problem zamierzam sprzedać swój obecny ciągnik i kupić Masseya Fergusona z serii 8110,8120,8130,8140 lub 6180 i mam dylemat który z nich bedzie najlepszy moc ma być w okolicy 150km dlatego wybrałem te modele.Który z nich jest mniej awaryjny 81** czy 61** ?Widziałem kilka tematów odnoszących się do jednego modelu,a mi chodzi o porównanie dwóch serii.Ciągnik miałby pracować z zestawem uprawowo-siewnym,pługiem 5 skibowym,robić jako główna maszyna . :) Nie wiem czy warto ryzykować i zamieniać maszyny przed żniwami :( ale awaryjność mojego obecnego traktora zaczyna mi już bardzo przeszkadzać. :( Proszę o szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Jak potrzebujesz 150km to 6180 odpada na wstępie bo ma on 125, posiadam ten ciągnik i powiem tylko tyle że jestem z niego zadowolony. Mam go 6 rok i wymieniam tylko oleje i założyłem w nim tylko wtryski i jeżdżę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo36    5

Spalanie 10-12/mth, podnośnik to napewno ma mocniejszy seria 81** i jak masz zamiar podczepić pług 5 skib to też raczej 81**, ja mam 4 obrót który zabiera na szerokość ciągnika to jadę do 9km/h w porywach do 10 ale jak przyjdzie cięższa ziemia to tak koło 6-7 średnio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Ja tak jak już napisałem 6 rok jezdzę i tylko zmiana olejów, skrzynia jak to skrzynia, czy to będzie 61** czy 81** to nie ma jakiś wielkich różnic. Ja swojego przy kupnie zaczepiłem do pługa i w pole, zresztą sam handlarz powiedział że jade i bez gadania bo był pewny sprzętu. Sprawdzić najlepiej wszystko, rozgrzać, pojezdzić, jak rusza, czy nie szarpie, jak półbiegi się zmieniają, rewers jeśli elektro to czy nie zgrzyta, hamulce czy sie nie kończą, funkcje podnośnika (EHR) czy działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszx680
      Witam. W czerwcu kupiłem kombajn od rolnika i silnik się zatarł w środku sezonu. Ktoś z tu obecnych ma kontakt do osoby która handluje częściami-silnikami do sisu/valmeta?
      Dzieki.
    • Przez trufel11
      witam
      mam w kombajnie założony przełącznik od którego kable idą do skrzyni biegów na skrzyni jest założony przekaźnik i taki jak gdy by silniczek i to połączone jest z linka od załączania biegów i czy możliwe jest ze tym uradzeniem załączą się 3 bieg w tym kombajnie w kabinie mam wajchę tylko na dwa biegi . zdoiłem pokrywę skrzyni biegów i jest tam tam wolna jedna zębatka czy wie ktoś czy ten kombajn ma 3 biegi i czy jest możliwe ze tez silniczek elektryczny załącza 3 bieg???
    • Przez lukasz345
      Co sądzicie o tych kombajnach, w jakiej są cenie, czy dobrze czyszczą zboże??
      Pozdrawiam jak by ktoć chciał zobaczyć MF 440 w pracy to tu jest link: http://pl.youtube.com/watch?v=Xcrvw-CgYDs
       
      Co tak cicho? Nikt z was nie ma tych kombajnów?
      Myślałem nad zakupem MF 307 bo bardzo mi się podobał, tylko nie wiem jak z częściami. unsure.gif
    • Przez Ferdynad
      Witam, od września 2015r jestem posiadaczem kombajnu marki MF 307, wyprowadziłem go i zaczynam go szykować do pierwszego sezonu i powoli nasuwają mi się pytania;
      - Mam rozwalony alternator nie da się go naprawić długi czas musiał chodzić z rozwalonymi łożyskami, chciałem kupić nowy i nie mogę dostać nigdzie, może ktoś już dopasował od czegoś innego? Jeśli tak to od czego pasuje?
      - Jak sprawdzić stan łożysk na młocarni?
      - Od jakich innych modeli MF pasują do niego części do niego?
      - Czy filtry paliwa są typowe i bez problemu można je kupić? Pytam za nim je wyjmę i zapowietrzę układ paliwowy.
       
      Pozdrawiam i z Góry Dziękuje
    • Przez marcin98713
      witam wszystkich.  jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mam taki mały problem z hydrauliką zewnetrzną w Massey ferguson 6270. problem polega na tym ze jak podłączam agregat do gniazd hydrauliki i po złożeniu go do transportu  hydraulika nie trzyma ciśnienia i agregat sam się rozkłada,tak jakby jakiś zawór w rozdzielaczu się nie zamykał i olej samoczynnie powracał do skrzyni. bardzo proszę o jakieś rady i  wskazówki odnośnie tego problemu
      z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.