Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów. Tworze ten temat bo natknąłem się na silnik z LTZ 50 do sprzedaży. Gdy rozmawiałem ze sprzedającym mówił mi że z rok temu sprzedał też podobny silnik i gościu miał go montować do t25. Moje pytanka .

 

Czy wytrzyma sprzęgło z t25 ?

Czy ktoś z Was jest posiadaczem T25 z takim silnikiem ?

Czy ktoś z Was jest posiadaczem T40 lub ciągnika z silnikiem D144 ?

Tylko proszę nie piszcie że skrzynia nie wytrzyma się na pewno rozsypie czekam na jakieś jasne i fachowe spostrzeżenia ?

Chodzi mi o to czy taki silnik pasował, by na śruby do korpusu pod akumulatorami ?

Co sądzicie o takiej zmianie sprzedać silnik z t25 za 2500-3000zł ( po kapitalnym remoncie) i kupienie 4 cylindrowego silnika za 2500-3000 zł.

 

Czekam, że ktoś odezwie się na ten temat.

 

http://olx.pl/oferta/silnik-ltz-50-CID757-ID3PCuN.html

Opublikowano

z tego co słyszałem od użytkowników LTZ to te silniki 4 cylindrowe chłodzone powietrzem strasznie sie grzeją ponić za mały wiatrak jest ... ale to podobno

Opublikowano (edytowane)

W małym ruskim raczej by go nie przegrzał.

Nie wiem na pewno ale sam blok jest jednak inny niż w T25 bo dłuższy i brak wałka wyrównoważającego. Szkoda że na łączeniu obudowy sprzęgła z silnikiem nie ma uszczelki bo można by w pierwszym lepszym sklepie porównać.

Ale zawsze można zapytać o tą płytę co jest do bloku przykręcona od strony sprzęgła. Może będą mieli na stanie od jednego i drugiego i obudowę sprzęgła od T25 i można by przymierzyć :)

Trzycylindrowy silnik to widziałem jak ktoś założył do T25, są nawet filmiki na YT ale czwórki jeszcze nie widziałem.

 

Trzeba by dorwać pozycję 25 z tego zdjęcia http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=191 i tą obudowę http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=773 i przymierzyć ale tak na oko wydaje mi się że nie podejdzie bez przeróbek.

Edytowane przez mani51
Opublikowano

Witam,mam takie pytanie czy udało Ci się przerobić T25, może ktoś z użytkowników widział taką przeróbkę. Też myślę nad taką przeróbką i nie wiem czy będzie pasował silnik i czy się opłaca?

Opublikowano (edytowane)

Za nowy trzeba położyć ponad 10 000 pln, plus ewentualnie VAT. Cena zależy od kursu $$$$

 

Używany był tylko raz na OLX z rozwalonego Żubronia i kosztował 6500pln. Żubroń był strasznie sfatygowany to i silnik musiał nie źle dostawać w d.....e.

 

Silnik D144 strasznie wydłuża ramę i ciągnik, pozatym moc nie będzie wykorzystana bo ciężar będzie cisnął na przednią oś, zmienia się całkowicie wyważenie ciągnika no i skrzynia dostaje nieźle / nie chodzi o moc tylko moment napędowy-mieli wałki /

Edytowane przez slawek99
Opublikowano

Bardzo chciałbym zobaczyć efekt takiego "swap-u" Patrzałem na obudowę i z Ltz i z T-25 i jednak jest troszkę inna... T-25 i Ltz mają inne ramy i nie wiem jak z mocowaniami do niej. Tak sobie myślałem ze gdyby wał koła z Ltz by pasował to można by dać większe koła z tyłu. 38" może za duże ale z tego co wiem Mtz 550 wychodził na 30" i chyba na 34" No chyba że Ltz ma inny rozstaw niż Mtz. Ale to tylko moje abstrakcyjne przemyślenia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v