Skocz do zawartości

Polecane posty

tomu4444    0

Witam, mam c360 3p z nowymi akumulatorami i alternatorem. chcę właśnie dołożyć dwa dodatkowe reflektrki w masce w przodzie o żarówce H3 55W. Pytania: Jak to podłączyć?

Czy akumulatory nie padną?

co mi będzie do tego jeszcze potrzebne??

 

Odrazu mówie że nie chce pisania "nie wiesz tego?" itd. mam dopiero 16 lat, proszę o dość szczególowe opisanie co i jak.

 

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Trochę wiedzy będziesz musiał nabyć. Zdalne instalowanie reflektorów rękoma nieobeznanego nastolatka będzie długotrwałe i obarczone dużym ryzykiem niepowodzenia. Zastanów się, kto będzie odpowiadał w przypadku usterki spowodowanej montażem? Najczęściej (albo i zawsze) wina spada na tego, który pomaga.

Instalacja jest stosunkowo prosta. Podłączasz światła, podobnie jak fabryczne reflektory, przez włącznik (dodatkowy, bo stacyjka nie wytrzyma tak dużego obciążenia), dodatkowe kable poprowadzone najlepiej od akumulatora lub od rozrusznika (gruby kabel, do którego podłączony jest alternator). Światła możesz podłączyć przez przekaźniki, dzięki czemu zachowasz możliwość włączania świateł kluczykiem stacyjki.

Jeśli żarówki są z pojedynczym włóknem, to wystarczy po jednym przekaźniku na reflektor.

Jeśli żarówki są z podwójnym włóknem, to warto użyć dwóch przekaźników oddzielnie do każdego włókna.

Zerknik sobie jeszcze do tego tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2697163&highlight=

Edytowano przez a1fe26c2

Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel385    0

Witaj. Myślę że akumulatory dadzą rade bez problemu. najlepiej dać zasilanie od świateł postojowych. więc jak będziesz miał już zamontowane w masce reflektory to musisz dać dodatkowy kabel z zasilaniem. wyjście kabla z bezpieczników od świateł postojowych później musisz dać dodatkowy przełącznik i z przełącznika do reflektorów. to zasilanie już masz a teraz będziesz musiał dać masę, czyli z reflektorów do maski czy silnika. myślę że to ci pomoże ale jak coś zepsujesz to tylko twoja wina

 

 

Jak podłączy wg. Twojej "porady" to na pewno zepsuje. Obwód świateł pozycyjnych ma za małą wytrzymałość prądową żeby obciążyć go dodatkowymi odbiornikami. Poza tym na forum jest dużo informacji na ten temat, łącznie ze schematami. Zamykam.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam mam pytanie do czego sluzy te cięgło? Oraz drugie pytanie czemu gdy włączam wałek jest zgrzyt,mimo to że sprzeglo jest ksiazkowo wyregolowane
       

    • Przez bartek5100
      Witam sprzedam roczną pompe wtryskową do ursusa c360 i pochodnych
      w linki wiecej
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-do-c-360-po-regeneracji-idealnie-pracujaca-CID757-IDtFBX7.html
    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez delta6583
      Witam, dzisiaj podczas koszenia zauważyłem coś dziwnego.
      Gdy mam wciśnięte sprzęgło do oporu coś piszczy, ale jak delikatnie popuszcze wszystko ustaje (delikatnie, że jeszcze wałek się nie włączy)
      Co to może być łożysko oporowe ?
    • Przez krzychu652
      Witam.
      Czym może być spowodowane odchylanie się dźwigienek sprzęgła (łapek) w stronę łożyska oporowego pod wpływem zwiększania prędkości obrotowej silnika? Robiłem remont sprzęgła (nowe tarcze, dociski, śruby, sprężyny główne, sprężyny łapek, kołki w obudowie sprzęgła oraz oczywiście łożysko oporowe - jednym słowem całe sprzęgło nowe) i gdy zwiększam obroty silnika to łapki odchylają się w stronę łożyska oporowego i te od jazdy łapią łożysko, które zaczyna się obracać (mam przedłużoną dźwignię od pedału więc luz ustawiam na ok. 5 mm). Dopiero gdy luz jest około 10 mm to nawet na max obrotach to się nie dzieje. Domyślam się, że to może być wina wadliwych sprężyn od łapek (nowe były założone te niklowane - świecące), sprzęgło jest złożone poprawnie. Podczas kolejnego rozpoławiania ciągnika (4 raz) pewnie założę sprężyny od zetora, ale może spotkał się ktoś z Was kiedyś z takim problemem i ma jaką poradę?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.