Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomek1921

Fendt 824 problem

Polecane posty

tomek1921    0

Witam, w moim fendt 824 wystepuje pewien problem. Otóż jak jade nim powyżej 25km/h zaczyna cos szumieć, jakby trzec... Co to może być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1921    0

Tak, bez napedu tak trzeszczy. I to tak jakby cala kabina chodzila. Mechaniory powiedziały ze cos jest z przednim napedem, znaczy cos się wysunelo...

Edytowano przez tomek1921

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

824 przy prędkości 14km/ha automatycznie rozłącza przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

No dobrze ale tylko w trybie gdy naped wyłącza sie także przy skrecie kół, ale jak sie załaczy naped na stałe to sie nie wyłacza powyżej 15....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

kolego mogą też być zdarte klocki hamulcowe i cylinderki do końca nie odbijają i tak może być słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro123
      Mam problem, w moim MF 3630 niedawno kupionym jest dziwny problem a mianowicie jeździ szybciej do tyłu niż do przodu.
      Do tyłu 30 km/ha a do przodu 24km/ha max. Jest w nim skrzynia 8-stopniowa bez power shifta, zwykła manualna , cztery biegi na żółwiu i cztery na zającu działają bez zarzutu.Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna, czy możeliwe że tryby są żle założone.
    • Przez Krzyser
      Witam. Jest problem z MF 3085 tego rodzaju że w podczas jazdy na 4 biegu szosowym (zając) po przejściu z półbiegu C na D nie chce utrzymać prędkości i po chwili zaczną świecić się wszyskie 4 diody od dynashiftu, następnie sam przełączy się na prędkość C a niekiedy nawet B. Dzieje się tak tylko na pełnych obrotach silnika i tylko na 4 szosowym biegu. Natomist nie ma takich objawów na żółwiu. Pozostałe wszyskie funkcje ciągnika działają bez zarzutu. Jeśli ktoś mógł by coś mi doradzić w tym kierunku to byłbym wdzięczny.
    • Przez MIRAS699
      Witam mam taki problem ze skrzynią w MF3080 a mianowicie w ciągniku był wymieniony SPEED SHIFT bo biegi wylatywały i przed naprawą ciągnik jechał 40km/h a po naprawie jedzie 25km/h.Jest to sprawdzone na GPS,naprawy dokonywał mechanik jak mu powiedziałem że jedzie wolniej ciągnik powiedział że on nie wie jaka jest przyczyna i musi tak zostać.Więc pytam was czy można coś z tym zrobić i jak może być przyczyna
       
       
      PS;za naprawę z częściami zapłaciłem 8tyś
    • Przez Adam521
      Witam, chciałbym się dowiedzieć czy istneje jakiś sterownik, elektrozawór czy coś takiego który by umożliwiał wysuw siłownika hydraulicznego zgodny z aktualną prędkością maszyny.
    • Przez xpiter14x
      Witam serdecznie. W ostatnim czasie nabyłem ciągnik Massey Ferguson 235 rocznik 1990. Zauważyłem, że posiada on tylko WOM niezależny włączany dźwignią na dół (taki sam ciągnik znajomego, ten sam rocznik posiada WOM niezależny załączany dźwignią do GÓRY (odwrotnie niż w moim) i WOM zależny załączany dźwignią w DÓŁ). Ponadto w porównaniu do ciągnika znajomego WOM w moim kręci się dużo wolniej. Może i ma 540 obrotów ale przy ok 2200-2300 RPM, gdzie w innych Fergusonach te obroty osiągane są przy 1800-1900 RPM. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Czy jest to fabryczna "wada", czy może być coś uszkodzone? Proszę o pomoc.
×