Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem z amortyzacją tura, wyposażony jest w litrowy hydroakumulator, który zaczyna amortyzować dopiero z pełną łyżką. Nigdzie nie mogę zdobyć jaka powinna być wartość ciśnienia gazu. Może już ktoś przerabiał ten temat?

Opublikowano

A jaki masz ładowacz w swoim Pronarze. Ja mam LC3 i tez dopiero czuć amortyzacje z pełną łyżką np. zboża, a na przykład u mojego sąsiada w Quicku po samym wejściu na łyżką tzn. 100kg już ładowacz ładnie pływa .

Opublikowano

Mam łc 1650 z początku 2009 roku, a amortyzacje zaczęto montować pod koniec roku. Kupiłem cały zestaw od producenta. Czy też tak masz, że amortyzator 1L jest podpięty na podnoszenie tura,a 0.7L na opuszczaniu, czy w łc3 jeszcze coś innego wymyślili ?

Opublikowano

Ja założyłem akumulator 0,7 l.Mój tur potrzebuje 50atm aby się podnieść z łyżką .Akumulator kazałem sobie nabić azotem 50 atm i wtedy upuściłem gazu do momentu aż zaczął pływać.

Opublikowano

Spokojnie wystarcza jak wejdę na łyszkę i skaczę to skok jest ok10-15cm.Disiaj zauważyłem dlaczego niektóre ładowacze mają dwa akumulatory jeden na podnoszeniu a drugi na opuszczaniu,ponieważ jak nie ma na opuszczaniu to ciśnienie oleju z tej strony nie pozwoli na amortyzacje tura.U mnie muszę podnieść wyżej i opuścić bez gazowania a najlepiej na zgaszonym silniku wtedy pracuje bardzo ładnie na dużym zakresie.

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś u siebie amortyzator tłokowy w turze i czy będzie działać amortyzacja na nim pod obciążeniem i bez. 

Edytowane przez Ed2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez Mycek5120
      Witam 
      czy ktoś orientuje się ile powinno być gazu w hydro akumulatorach od amortyzacji osi? Z tego co wiem są dwa duży i mały  praktycznie na środku ciągnika z dołu osłonięte blachą . Mam wrażenie że os jest zbyt sztywna słabo wybiera i chciałem dać te akumulatory do sprawdzenia tylko nie wiem ile powinno być w nich prawidłowo nabite. Ma ktoś dojście do takich danych?
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania posiadam prawie nowe siłowniki do ładowacza czołowego T25 / C330 / C360 / MF 255.
       
      Używane niecałe 7msc. 100% sprawne.
       
      Specyfikacja techniczna:
      Długość siłownika złożonego 870 mm
      Całkowita długość siłownika po rozłożeniu 1500 mm
      Średnica tłoczyska 40 mm
      Średnica zewnętrzna siłownika 60 mm, mm
      Łożysko fi 25 mm ( otwór na sworzeń), mm
      Skok tłoka 630 mm
      Wyjście na króciec M18 x 1,5 M16 x 1,5( zewnętrzny gwint) mm
       
      Cena 150zł/szt
      Koszt wysyłki 35zł/komplet
       
      Zapraszam do zakupu
       


      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca

    • Przez Nemo123
      Tak jak w temacie adaptacja do Fiata 90-90, 100-90, 110-90. Cena 1200zł. Częstochowa.
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-quicke-agram-trima-do-fiata-CID757-IDqN0hL.html#3d954f06d5
    • Przez andrzejda12
      Witam. Mam tura jedno-sekcyjnego który jest sterowany przez rozdzielacz ciągnika. Zamierzam go przerobić na trzy-sekcyjny ale nie wiem jaki sposób podłączyć drugi rozdzielacz do sterowania turem.Jeśli ktoś wie jak to proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v