Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was mam pytanie polegające na zmianie biegów w belarusie 952 . A wiec gdy przeglądałem filmiki na Youtubie to znalazłem jak jakiś Pan gdy jechał Belarusem 952 zmienił biegi z grupy ,, wolnych ,, na grupę biegów ,, szybkich ,, podczas jazdy I moje pytanie polega na tym czy moźna zmienić tak biegi jak wcześniej napisałem Pronarem 82sa ?

Opublikowano (edytowane)

no tak wystarczy gałkę od biegów mocno w lewo i i albo do przodu albo do tyłu i przeskoczy... tylko czy warto??

na Moje biegi drogowe są dość wystarczajace zeby ruszyć z ładunkiem i się robiegać... ale to już nie moja sprawa; )

Edytowane przez Rafalek987
Opublikowano

Pewnie można musiał bym spróbować. Ale szczerze mówiąc mało przydatna zmiana bo nie zmienia przełożenia najwyższego biegu i powiększa jedynie dziurę między ostatnim a przedostatnim. Zdecydowanie najlepiej spisuje się żółw-zając.

Opublikowano

W skrzyni synchronizowanej to proste. Jedziesz do przodu na bieg lekko dodasz gazu i wybijasz bieg. Chcąc wbić jeden w górę napierasz lekko na dźwignię i dodajesz gazu. Gdy obroty sprzęgła kłowego i wałka zrównają się to wskoczy. Bieg nie wejdzie do póki obroty obu części nie będą równe bo nie pozwala na to synchronizator.

Ogólnie jakiś czas się da do momentu aż zużyje się synchronizacja i skrzynia zamieni się w zwykłą. A stanie się to na bank i to o wiele szybciej niż gdyby używał sprzęgło.

Opublikowano

jeśli masz problem z ładunkiem ruszać to ja mam taki sposób ( 12ton [przyczepa z ładunkiem]).

mowa tu o biegach SZYBKICH:

2 żółw trochę na sprzęgle ale bez przesady

2 zając

3 zając

4 żółw

i jak Bóg da to 4 zając

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Arni007
      Witam mam problem z podnośnikiem otóż od pewnego czasu pronar ( to jeszce stary MTZ) nie chce podosić do końca gdy olej się rozgrzeje , a chodzi o to że podnosi tylko za nisko aby zapiąć hak blokujący ramiona.Oprócz tego pojawia się również problem z opuszczaniem otóż po przesunięciu dżwigni obok siedzenia na sam dół ramiona opadają tylko do połowy dopiero po pewnej hwili opadają bardzo szybko na sam dól ( oczywiście jak jest coś na nich zawieszone) . Mógłby ktoś pomóc ?Posiada on hydraulikę jak stare Mtz tz. 2 rozdzielacze jeden pod kierownicą drugi pod siedzeniem.
    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez szwagier84
      https://www.olx.pl/oferta/pronar-1025ail-tur-mtz-belarus-CID757-IDxsBLm.html
    • Przez Mrozik137
      Witam mam problem wymieniłem alterantor bo myślałem że od tego nie pala sie nawet nie zapalaja sie na włacznikach te lamki co to by mogło być prosze o pomoc 
    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v