Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Trochę odświeżę. Możecie dać znać jak sprawują się Farmalle A po jakimś czasie użytkowania. Najlepiej jakbyście napisali ile mth zrobione, czy i jakie były awarie, usterki, jak ze spalaniem. Interesuje mnie zakup ciągnika pomocnika/głównego na 24ha. Myślałem nad 75A ale już wycofane, 75C ale tutaj cena wyższa lub 85A który wychodzi obecnie chyba najkożystniej cenowo jednak widzę że pojawiało się trochę negatywnych opinii. Z tego co się orientuję Case Farmall 85A to to samo co NH TD5.85 a on z kolei jest chyba obecnie najczęściej kupowanym ciągnikiem w Polsce więc chyba nie są takie złe. Co myślicie o tych ciągnikach ?

Opublikowano

Witam, ja również zastanawiam się nad zakupem Farmalla 85A do gospodarstwa ok. 30ha jako główny ciągnik. Możecie mi powiedzieć jak ten ciągniczek się sprawuję? jak wygląda jego funkcjonalność i czy macie z nim jakieś problemy?

Opublikowano

Farmal A to seria maszyn która powinna być użytkowana jako pomocnicza, nie widzę tych ciągników przy pługu i innych ciężkich pracach.

Piszę to na podstawie użytkowanego Farmalla 75A, który sprawił mnóstwo problemów, ma bardzo delikatną przekładnię i zwolnice, jako ciągnik pomocniczy do opryskiwacza i rozsiewacza jak najbardziej.

Opublikowano

my mamy 85 A z nowym silnikiem, 2  tłokami wspomagającymi , u mnie jest około 2 miesięcy trochę w transporcie po latał na razie, w tygodni jeździłem z talerzówką rolmako , i to na tyle dopiero  60 godzin ma  , ciągnik naprawdę mało pali, jak się go trzyma  od 1500- 2000 obrotów , w transporcie około 30L na 100km , jedną  stronę na pusto a drugą na pełno .  i jak ciągam po 30 ton z tyłu to brakuje mu koni , ale po gwarancji go podniosę na 100km   i będzie ok

Opublikowano

my mamy 85 A z nowym silnikiem, 2  tłokami wspomagającymi , u mnie jest około 2 miesięcy trochę w transporcie po latał na razie, w tygodni jeździłem z talerzówką rolmako , i to na tyle dopiero  60 godzin ma  , ciągnik naprawdę mało pali, jak się go trzyma  od 1500- 2000 obrotów , w transporcie około 30L na 100km , jedną  stronę na pusto a drugą na pełno .  i jak ciągam po 30 ton z tyłu to brakuje mu koni , ale po gwarancji go podniosę na 100km   i będzie ok

 

Opublikowano

Farmal A to seria maszyn która powinna być użytkowana jako pomocnicza, nie widzę tych ciągników przy pługu i innych ciężkich pracach.

Piszę to na podstawie użytkowanego Farmalla 75A, który sprawił mnóstwo problemów, ma bardzo delikatną przekładnię i zwolnice, jako ciągnik pomocniczy do opryskiwacza i rozsiewacza jak najbardziej.

Ja bym się nie zgodził, mam nowego Farmalla 85A   i jestem zadowolony z niego. Na pierwszy ogień poszedł w głębosz 3 sekcyjny http://www.techmasz.pl/?gleboszowac-czy-nie,17 i radzi sobie bez problemu. W mojej okolicy jest kilka takich ciągników. 

Opublikowano

Witam panów z zapytaniem... mam trochę mało oleju w skrzyni case i serwis zaleca swój case yowski lecz nigdzie a nigdzie nie ma takiego oleju z takimi parametrami jak Mat3525.w orginalu jest to akcel nexplore,,a do dielera mam dość daleko by jechać specjalnie po olej... w sklepie z olejami wciskają mi podobny który doskonale miesza się z innymi typowy DO NOWOCZESNYCH CIAGNIKOW...czy dolac podobny olej? czy musi koniecznie być taki właśnie jak zaleca producent????????

Opublikowano

Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym rob

Opublikowano

Czy ktoś wie jak zabezpieczone jest gniazdo elektryczne ( wewnętrzne do podłączenia prasy 4-pinowe) w case farmall 85a tzn jaki amperaż i który pin jest który

Opublikowano

Ja mam 105a z 2013r. Generalnie chodzi dobrze choc podnośnik trochę słaby. Mam ładowacz czołowy i Jan coś cięższego zaczynam podnosić zaczyna się pocić czujnik ciśnienia oleju z pompy oleju. Już chyba 3 razu wymieniałem z czego raz na gwarancji i mówiło że to wada fabryczna i będzie cały czas się to robillo. Teraz przez zimę jak olej jest gęstszy dziwny dźwięk wydaje wspomaganie kierownicy. Dzwoniłem do serwisu to olej do wspomagania jest z hydrauliki a olej i filtr oleju wymieniałem przed zimą wiec to raczej nie tego wina. Trzecia sprawa to jakiś dziwny dzwiek który ciągnik zaczyna wydawac jak popracuje że dwie godziny w orce. Co jakiś czas coś tak zawyje. Ciężko powiedzieć od czego. Nigdy mi się tego dźwięku nie udało nagrać. Jakby że skrzyni chyba. Napewno nie z pneumatyki bo raz porobiłem bez paska od pneumatyki i wydawał ten sam dźwięk. Może ktoś miał też coś takiego ? Jest możliwe żeby się olej grzał ale gdzieś chłodnica oleju była zapowietrzona?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v