Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Laver

Gwarancja

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Laver    4

Nie znalazłem podobnego tematu, dlatego go założyłem. Mam pytanie jak jest z gwarancją w przypadku wymiany maszyny na nową w ramach gwarancji. Czy okres gwarancji nie ulega zmianie i obowiązuje od daty zakupu maszyny, czy jest może liczony od nowa od daty wymiany na nową maszynę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    375

Nie chciał bym wprowadzić ciebie w bląd ale gwarancja zwykle 24m-ce obejmuje naprawę ,zwrot gotówki lub wymianę na nowy sprzęt (produkt) i liczy się dobra wola sprzedawcy aby udzielił kolejną na wymieniony sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    4

tzn. ja miałem gwarancje udzielona na 12 miesięcy. W sumie tez nie wiem czy gwarancja się liczy od daty zakupu czy od daty pierwszego uruchomienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maroon    63

Nie chciał bym wprowadzić ciebie w bląd ale gwarancja zwykle 24m-ce obejmuje naprawę ,zwrot gotówki lub wymianę na nowy sprzęt (produkt) i liczy się dobra wola sprzedawcy aby udzielił kolejną na wymieniony sprzęt.

Gwarancja to tylko dobra wola PRODUCENTA Nie jest to rozwiązanie narzucone prawem Jeśli masz kartę gwarancyjną to masz tam jej warunki Przeważnie jest tak że jeśli ci wymienią produkt na nowy to czas gwarancji leci od nowa Nawet jeśli wymienią ci jakąś część to i na tą część gwarancja leci od nowa Dobra wola SPRZEDAWCY nie ma tu nic do rzeczy Natomiast jest jeszcze RĘKOJMIA i to jest rozwiązanie narzucone prawnie i dotyczy ona właśnie SPRZEDAWCY Z tym że najłatwiej się o nią starać do pół roku od zakupu Później jest to utrudnione bo to na nas leży ciężar udowodnienia że sprzedawca wcisnął nam produkt wadliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    51

kolego coś Ci ta gwarancja ze zwrotem towaru pomyliła bo gwarancja jest obowiązkowa na 2 lata a w przypadku zakupu na fakturę 1 rok no chyba że producent postanawia inaczej. Zwrot towaru jest dobrą wolą sprzedawcy i nie ma obowiązku przyjąć towaru. Jeżeli sprzęt jest naprawiany w ramach gwarancji to gwarancja jest przedłużana o ten czas który sprzęt był w naprawie, o wymianę towaru na nowy nie powiem jak jest z gwarancją dalej. Jeżeli sprzęt był naprawiany 3 razy na tą samą usterkę to wtedy masz prawo ubiegać się o wymianę na nowy, jeżeli reklamacji nie rozpatrzą w ciągu 14 dni, uznajemy że jest przyjęta. Takie rzeczy reguluje prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

Myślę że pierwszy z brzegu artykuł z google wyjaśni sprawę

http://prawo.money.p...1,0,441967.html

Zwrot towaru który tu wprowadzasz w tą dyskusję to całkiem co innego - przy zwrocie chodzi o pełnowartościowy sprawny produkt A przy gwarancji czy rękojmi chodzi o towar wadliwy, uszkodzony, z tym że gwarancja dotyczy PRODUCENTA a rękojmia SPRZEDAWCY i gwarancja jest DOBROWOLNA a rękojmia WYMUSZONA PRAWEM Zaś jeśli dalej upierasz się przy swoim zdaniu że gwarancja jest obowiązkowa to przytocz źródło które o tym mówi - chętnie się z tym zapoznam

Edytowano przez maroon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

kolego coś Ci ta gwarancja ze zwrotem towaru pomyliła bo gwarancja jest obowiązkowa na 2 lata a w przypadku zakupu na fakturę 1 rok

hej kolego nie rób jaj , kolega MAROON ma racje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piteriiv
      temat poświecony problemom występujacym głównie na gwarancji ale także po gwarancji (brak części, nie terminowe naprawy, wadliwe naprawy itp.) piszcie negatywne wątki bo pozytywnie mogą być pisane przez osoby związane z dilerami- dlatego lepiej żeby nie było  darmowej reklamy tylko przestroga dla innych kupujacych. mile widziane rozwiązanie tych problemów ze szczegółami.
    • Przez mrc1005
      Witam,
       
      Jak będzie wyglądała sytuacja po wprowadzeniu nowych zasad gwarancyjnych ???
       
      http://biznes.newsweek.pl/nowe-prawo-gwarancja-zwrot-popsutego-towaru-newsweek-pl,artykuly,287056,1.html
       
      Gwarancja będzie dotyczyła wszystkiego w takiej formie? Ciągniki zdrożeją? Będzie można kupić półroczny ciągnik jako używany w dobrej cenie bez gwarancji?
       
      Pozdrawiam
×