Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

Zwolnice

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ferguson235    0

jak to jest z tymi zwolnicami bo w MF 255 jest ale juz w MF 235 niema czym sa one zastopione w MF 235 ;)

 

i co lepsze zwolnice czy te drugie :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    1

był juz taki temat na af ale powiem Ci że mf 255 ma zwolnice a mf 235 niema i w mf 235 to koło napedzane jest prosto z mechanizmu różnicowego a 255 jest przez zwolnice i wtedy występują mniejsze siły na mechaniżmie różnicowym a które jest lepsze ?/ dobre są obydwa bo jeszcze niespotkałem sie żeby w mf 235 poleciał dyfer widocznie konstruktorzy stwierdzili że do tej mocy nie trzeba zakładać zwolnic bo dyfer wytrzyma ;)


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
był juz taki temat na af ale powiem Ci że mf 255 ma zwolnice a mf 235 niema i w mf 235 to koło napedzane jest prosto z mechanizmu różnicowego a 255 jest przez zwolnice i wtedy występują mniejsze siły na mechaniżmie różnicowym a które jest lepsze ?/ dobre są obydwa bo jeszcze niespotkałem sie żeby w mf 235 poleciał dyfer widocznie konstruktorzy stwierdzili że do tej mocy nie trzeba zakładać zwolnic bo dyfer wytrzyma ;)

Oj poleciał, sąsiad kupił mf 235 z rozwalonym dyfrema ciągnik nie był dużo wypracowany, słyszałem też od mechanika zajmującego się mf-ami że ten dyfer w 235 jest bardzo delikatny, ciekawe jak tam chamulce, bo w 255 są super, ale i w 255 po 20 latach kosz staelit będący zwolnicą potrafi się rozsypać, plus tego moctu w 235 to jest to że ciągnik jest dużo szybszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    8
czym sa one zastopione w MF 235 ;)

Zastąpione są większym przełożeniem przekładni głównej (kątowej). Jak już prezesmax napisał, zwolnice odciążają mechanizm róznicowy przy podobnym przełożeniu całkowitym. 235 ma mniejszą moc i mniejsze siły działają na dyferencjał dlatego konstruktorzy uprościli konstrukcje. Jednak najczęściej siada w nim właśnie mechanizm róznicowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    1
Oj poleciał, sąsiad kupił mf 235 z rozwalonym dyfrema ciągnik nie był dużo wypracowany, słyszałem też od mechanika zajmującego się mf-ami że ten dyfer w 235 jest bardzo delikatny, ciekawe jak tam chamulce, bo w 255 są super, ale i w 255 po 20 latach kosz staelit będący zwolnicą potrafi się rozsypać, plus tego moctu w 235 to jest to że ciągnik jest dużo szybszy

ja powiem tak że unas w okolicy jest około 50 mf 235 ale są one orginalne angielskie i nikomu nie poszedł wiec sie opieram na swoich doświadczeniach co do delikatności to niewiem ja powiem tak ja ciągałem 3 skiby z kolczatką w orce na gł 25cm i jeździłem na pierwszym biegu i tak przez 8 lat i nic mu sie nie stało


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Ja już nie bede pisał co mój mf robi ale to co robi to se w polu odpoczywa, a ten z rozwalonym dyfrem 235 był orginalny wersja eksportowa angielska, ale może się i taki trafił u mnie walnoł kosz satelit na reduktorze po 18 latach pracy u znajomego na zwolnicy kosz satelit po 15 latach, cóż maszyna z przebiegiem i pełnoletnia ma prawo do awarii, niestety taka awaria najczęściej kosztuje ponad 1 tyś zł, ale to w starych maszynach, żeby komuś w kilkulatku coś się rozwaliło nie słyszałem nigdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez ursus-moc
      Witam mam problem gdyz z tłumnika wydobywa się olej co może być przyczynq
    • Przez ursus-moc
      Witam jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy silnika mf 255
    • Przez mf25
      Jak wymienić żarówki na desce rozdzielczej w zegarach temperatury wody,paliwa obrotomierz  MF 255 ?
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.
      Mam problem z podnośnikiem ,a właściwie z pompą . Na zimnym silniku podnośnik słabo podnosi i po dodaniu gazu zaczyna wyć pompa. Tak jakby było coś przytkane. Nie ważne czy z maszyną czy bez.  Zapala się kontrolka od filtra oleju hydrauliki.  Po wykręceniu filtr jest czysty. Następnie robię płukankę z ropy całej skrzyni i wraca wszystko do normy. Pompa nie wyje, kontrolka gaśnie podnosi bez najmniejszego problemu. Dzieje się tak średnio 3 razy w roku. Czyżby coś przytykało się bo filtr na pewno nie? Olej jaki zalewam to Agrol U . Prosze o pomoc i dziękuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.