Skocz do zawartości

Zetor 6045 pytania o elektrykę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1 Do czego służy to urządzenie ?

http://zapodaj.net/1...cad31f.jpg.html

Krótki opis: Z przodu kulka którą gdy wciśniemy daje przejście prądu na zaciskach . Gdyby urządzenie przesunąć na lewą stronę tej blaszki na której jest przymocowana kuleczka była by przyciskana poprzez wciśnięcie sprzęgła .

2. Czy ma ktoś może sprawnie podłączone te przewody do kontrolek ? Przy dźwigniach zamontowane krańcówki ?

http://zapodaj.net/a...c15e1c.jpg.html

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

1.To urządzenie to taka "blokada" przed przypadkowym odpaleniem silnika. U Ciebie brakuje tam jakiej płaskiej sprężyny,która właśnie po naciśnięciu na pedał sprzęgła do oporu naciska na tą kuleczkę i zwiera styki i możemy odpalać. Bez wciśnięcia sprzęgła, przycisk startera nie działa ,bo nie ma w nim prądu. Pewnie masz połączone to stałym plusem dodatkowym jakimś kablem,popatrz w okolicach przycisku i stacyjki.

Takie coś:

http://www.farmexpert.pl/sprezyna_wylaczajaca_pedalu_sp_produkt6228.aspx

 

2. Krańcówki można bez problemu kupić oryginalne do tego. Pozostaje kwestia dorobienia uchwytów. Powinna być jeszcze taka blach a osłaniająca całość.

Coś takiego ,tylko są lewe i prawe do wyboru

http://danrol-sklep.pl/pl/p/WYLACZNIK-LEWY-ZETOR-59115775/332

Edytowane przez Radekk
Opublikowano

Dzięki wielkie ! Jutro będzie blaszka uzupełniona. A co do krańcówek, masz może zdjęcie jak masz je u siebie zamontowane ? Bo nie moge nigdzie znalść w internecie ogrninalnego zdjęcia montażu tych krańcówek.

Opublikowano

Tę "blaszkę" to możesz sobie darować - u mnie oryginalna pękła po jakimś (dłuższym) czasie. Po kilku (nastu) latach, przy okazji remontu przodka kupiłem drugą (w tech-rol-u) i wytrzymała ona może kilka dni. Oprócz blokady przed przypadkowym uruchomieniem ten wyłącznik służy także do elektropneumatycznego uruchamiania sprzęgła drugiego stopnia pod warunkiem że masz resztę wyposażenia, która do tego służy tzn. zawór sterujący, siłownik i ciśnienie w układzie...

Opublikowano

Blaszka już jest i wsyzstko ładnie chodzi. Zobaczymy jak długo wytrzyma :) Hmm, w mój Zetor 6045 prawdopodobnie nie sotał wyposarzony w ten układ elektropneumaytyczny. Jest Tylko ręczna dzwignia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v